1.Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w akcji promocyjnej pod nazwą „BLACK WEEK -20% NA WYBRANE MODELE” (dalej: „Akcja Promocyjna”).
1.2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Devanlay Polska Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000419724, z adresem do korespondencji: ul. Złota 59, 00-129 Warszawa (dalej: „Organizator” lub „Lacoste”).
1.3. Akcja Promocyjna jest przeprowadzana:
1.3.1.w stacjonarnych butikach Lacoste (dalej: „butiki”) znajdujących się na terytorium Polski - w godzinach otwarcia poszczególnych stacjonarnych butików Organizatora;
1.3.2.w sklepie internetowym Lacoste (dalej: „sklep internetowy”), dostępnym pod adresem www.lacoste.pl.
1.4. W Akcji Promocyjnej biorą udział oznaczone produkty z kolekcji Lacoste Jesień/Zima 2025 oraz produkty ze stałej kolekcji. Oferta nie obejmuje już przecenionych produktów.
2.Zasady akcji promocyjnej
BLACK WEEK -20% NA WYBRANE MODELE
Każdy Uczestnik, który w okresie trwania Akcji Promocyjnej dokona w butiku Lacoste lub w sklepie internetowym zakupu oznaczonych produktów z kolekcji Jesień/Zima 2025 lub produktów ze stałej kolekcji otrzyma 20% rabatu na całe zakupy.
3.Czas trwania Akcji Promocyjnej
3.1. Akcja Promocyjna rozpoczyna się dnia 24.11.2025 roku. Z dniem rozpoczęcia Akcji Promocyjnej wchodzą w życie postanowienia niniejszego Regulaminu.
3.2. Akcja Promocyjna trwa do dnia 30.11.2025 roku włącznie, lub do wyczerpania zapasów produktów objętych Akcją Promocyjną. Oferta nie obejmuje już przecenionych produktów.
4.Reklamacje dotyczące Akcji Promocyjnej
4.1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Akcji Promocyjnej przyjmowane będą przez Organizatora w trakcie trwania Akcji oraz w terminie 30 dni od jej zakończenia. Reklamacje należy składać na adres korespondencyjny Organizatora z podaniem nazwy Akcji Promocyjnej. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Organizator ustosunkuje się do przedstawionych w reklamacji zarzutów pisemnie, na adres korespondencyjny Klienta wskazany w treści reklamacji lub na wskazany przez Klienta adres e-mail - według wyboru Klienta.
4.2. Niezależnie od procedury wskazanej w pkt 4.1., Uczestnik może dochodzić roszczeń, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Organizator nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Uczestnikom jeśli wynikają one z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
5.Reklamacje i zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej
5.1. Klient może wykonywać swoje uprawnienia z tytułu rękojmi za wady produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej w zakresie i terminach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
5.2. Zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej przyjmowane są zgodnie z zasadami zwrotów w Devanlay Polska Sp. z o.o.
6.Postanowienia końcowe
6.1. Akcja Promocyjna nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi przeprowadzanymi przez Organizatora, w tym rabatami i innymi ofertami specjalnymi.
6.2. Regulamin Akcji Promocyjnej będzie dostępny w butikach stacjonarnych, sklepie internetowym oraz w siedzibie Organizatora.
6.3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w celu zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Akcji, zapobiegania nadużyciom, usunięcia niejasności, uproszczenia, wprowadzenia dodatkowych opcji lub istotnych potrzeb dotyczących Organizatora. Uprawnienia nabyte przez Uczestników przed dokonaniem zmiany regulaminu będą w pełni respektowane. Wszelkie zmiany regulaminu będą obowiązywały od dnia następnego po dniu przekazania informacji o zmianie Uczestnikom. Organizator poinformuje o zmianach Regulaminu w ten sam sposób, w jaki opublikował informację o Akcji Promocyjnej.