{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

DROGI UŻYTKOWNIKU, Z POWODU AKTUALNEJ SYTUACJI EPIDEMIOLOGICZNEJ REALIZACJA NASZYCH DOSTAW MOŻE SIĘ WYDŁUŻYĆ DO 12 DNI. DZIĘKUJEMY ZA ZROZUMIENIE.

FAQ
Jak mogę skontaktować się ze sklepem Lacoste.pl??

Rozwiń Zwiń

W przypadku zapytań związanych z zamówieniami czy produktami możesz skontaktować się z naszym sklepem internetowym Lacoste.pl poprzez formularz kontaktowy lub pod numerem telefonu (+48) 22 278 15 99 od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 17.00.

Dlaczego mam robić zakupy w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Sklep internetowy Lacoste.pl jest jedynym oficjalnym internetowym kanałem sprzedaży najnowszych i oryginalnych kolekcji marki Lacoste w Polsce. Zakupy w oficjalnym sklepie internetowym gwarantują autentyczność  (oryginalność) zamówionych produktów, szybką darmową dostawę oraz opiekę posprzedażową. 

Jakie wymaganie techniczne musi spełniać mój komputer, abym mógł korzystać ze strony sklepu internetowego Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Aby uzyskać jak najwyższą jakość zakupów w sklepie internetowym Lacoste.pl używaj przeglądarek, które korzystają z Java Script, czyli m.in.: przeglądarki Internet Explorer w wersji 8 lub wyższej, przeglądarki Mozilla / Firefox w wersji 22 i wyższej lub Google Chrome w wersji 27 lub wyższej. Rozdzielczość ekranu: Aby zobaczyć Lacoste.pl prawidłowo, ekran powinien być ustawiony na 1024 x 768 pikseli lub więcej.

Czy na urządzeniu mobilnym mogę kupować w sklepie internetowym Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Sklep Lacoste.pl jest dostosowany do urządzeń mobilnych i możesz z niego korzystać w pełni, zarówno do przeglądania produktów, jak i dokonywania zakupu wybranych produktów.

W jaki sposób mogę dobrać rozmiar produktu?

Rozwiń Zwiń

Aby odpowiednio dobrać rozmiar produktu możesz skorzystać z naszego przewodnika po rozmiarach - https://www.lacoste.pl/tabela-rozmiarow

Czym jest LACOSTE L!VE?

Rozwiń Zwiń

Linia produktów Lacoste L!VE wyróżnia się nowocześniejszym spojrzeniem na klasyczne wzory Lacoste. To idealne połączenie pomiędzy tradycją marki a nowoczesnością. Odwiedź stronę Laocste L!VE i przekonaj się sam.

Jak wyszukać produkt na stronie Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Produkty można przeglądać korzystając z górnej nawigacji i w ten sposób eksplorować poszczególne kategorie produktów. Aby znaleźć konkretny produkt wpisz jego nazwę lub numer produktu w oknie wyszukiwarki w górnej części strony sklepu.

Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Rozwiń Zwiń

Jeśli produkt pojawia się na stronie to znaczy, że jest dostępny ale nie oznacza to jednak, że jest on dostępny w pożądanym wzorze czy kolorze. Uwaga – dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji.

Czy mogę zamówić produkt niedostępny na stronie Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń
Nie ma możliwości zamówienia produktu, który jest niedostępny.
Czy w sklepie internetowym Lacoste.pl i w sklepach stacjonarnych jest ten sam asortyment?

Rozwiń Zwiń

Tak, co do zasady zarówno w sklepie internetowym, jak i sklepach stacjonarnych występuje ten sam asortyment, może wyprzedawać się jednak w sposób nierównomierny, co powoduje różnicę w dostępności asortymentu. 

Jakie mam możliwości dostawy w sklepie Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

W sklepie internetowym Lacoste.pl możesz skorzystać z darmowej wysyłki kurierem GLS.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Aby złożyć zamówienie na stronie Lacoste.pl należy dodać produkt do koszyka (opcjonalnie najpierw zalogować się na swoje konto użytkownika). Po wejściu do koszyka produktów należy sprawdzić, czy nasze zamówienie się zgadza i potwierdzić lub podać dane do wysyłki. W kolejnym kroku przechodzimy do wyboru formy płatności, wykonujemy płatność i oczekujemy na maila z potwierdzeniem rejestracji zamówienia.

Czy mogę anulować złożone już zamówienie?

Rozwiń Zwiń

Jeśli zamówienie nie zostało opłacone można je anulować, poprzez usunięcie z koszyka. Jeśli jednak zamówienie zostało opłacone, nie ma takiej możliwości.

Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

Rozwiń Zwiń

Niestety, nie ma takiej możliwości. Jeśli zamówienie zostało opłacone i dostarczone do systemu przyjmowania zamówień, już nie można go odwołać.

Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie trafiło do realizacji?

Rozwiń Zwiń

Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz dwie wiadomości: potwierdzającą zarejestrowanie nowego zamówienia oraz informację o rozpoczęciu realizacji zamówienia.

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Rozwiń Zwiń

Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, a następnie wejdź w zakładkę Moje Konto. Po lewej stronie znajdziesz Menu, z którego wybierz zakładkę Zamówienia. Tam znajdują się szczegółowe informacje dotyczące Twojego zamówienia. O wszelkich zmianach w Twoim zamówieniu zostaniesz poinformowany za pomocą wiadomości e-mail.

Czy istnieje limit zakupów w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń
Nie istnieje żaden limit zakupów w sklepie internetowym Lacoste.pl.
Czy mogę rozpocząć zakupy korzystając z urządzenia mobilnego i kontynuować je korzystając z komputera?

Rozwiń Zwiń

W każdej chwili możesz dodać ulubione produkty do koszyka z urządzenia mobilnego, a następnie kontynuować zakupy na komputerze stacjonarnym, musisz jednak być zalogowanym na swoje konto na obu urządzeniach.

Jakie formy płatności mam do wyboru?

Rozwiń Zwiń

Płacąc za zakupy w sklepie internetowym Lacoste.pl możesz wybrać pośród płatności online/przelewem lub kartą płatniczą.

W jaki sposób mogę zapłacić przelewem za zamówienie?

Rozwiń Zwiń

Podczas finalizacji zakupów, trzecim etapem jest przekierowanie na zewnętrzną platformę płatniczą Krajowego Integratora Płatności PayU. Należy wybrać bank, z którego zamierzamy dokonać przelewu, podać swoje imię, nazwisko i maila oraz zaakceptować regulamin, a następnie kliknąć w zielone pole z napisem „Następny krok”.  W kolejnym oknie potwierdzamy dane przelewu, wybieramy formę płatności, tu: Przelew i postępujemy jak zwykle podczas robienia przelewów.

W jaki sposób mogę zapłacić kartą płatniczą za zamówienie?

Rozwiń Zwiń

Podczas finalizacji zakupów, trzecim etapem jest przekierowanie na zewnętrzną platformę płatniczą Krajowego Integratora Płatności PayU. Należy wybrać bank, z którego zamierzamy dokonać przelewu ,podać swoje imię, nazwisko i maila oraz zaakceptować regulamin, a następnie kliknąć w zielone pole z napisem „Następny krok”. W kolejnym oknie uzupełniamy dane naszej karty płatniczej. W niektórych bankach może zajść konieczność zalogowania się do konta i potwierdzenia obciążenia karty. UWAGA –system nie akceptuje płatności za pomocą kart bez zabezpieczenia 3D-Secure.

Czy dane mojej karty płatniczej są bezpieczne?

Rozwiń Zwiń

Pośrednikiem płatności w sklepie internetowym Lacoste.pl jest Krajowy Integrator Płatności PayU, co gwarantuje bezpieczeństwo dokonywanych transakcji.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Rozwiń Zwiń

Nie ma takiej możliwości. Jedyną formą płatności jest przelew online/zwykły lub płatność kartą kredytową lub debetową.

Co mam zrobić, jeśli nie dokończyłem płatności?

Rozwiń Zwiń

Należy ponownie zalogować się na swoim koncie, wejść do koszyka i ponownie sfinalizować płatność.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?

Rozwiń Zwiń

Tak, podczas finalizowania swojego zamówienia możesz wybrać opcję wystawienia faktury VAT. Pamiętaj aby prawidłowo uzupełnić wszystkie dane.

Czy mogę wysłać produkty pod inny adres, niż ten podany podczas rejestracji?

Rozwiń Zwiń

Tak, podczas finalizacji swojego zamówienia w części dotyczącej dostawy możesz podać dowolny adres dostawy oraz zapisać go w swojej indywidualnej książce adresowej w swoim koncie.

W jakim czasie po złożeniu zamówienia zostanie ono realizowane?

Rozwiń Zwiń

Każde zamówienie złożone od poniedziałku do piątku, przed godziną 13.30 trafia do realizacji jeszcze tego samego dnia.

Zamówienia złożone w sobotę i niedzielę - zgodnie z kolejnością złożenia będą realizowane w najbliższy dzień roboczy po weekendzie. 

Jaki jest koszt dostawy?

Rozwiń Zwiń

Standardowa cena zamówienia wynosi 14,99 zł. Natomiast w chwili obecnej wszystkie zamówienia na terenie Polski są DARMOWE.

Jaki jest czas dostawy?

Rozwiń Zwiń

Czas dostawy nie powinien przekroczyć 2-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.  Sklep internetowy Lacoste.pl zobowiązuje się niezwłocznie przekazać paczkę firmie logistycznej, ale nie może odpowiadać za sytuacje losowe powodujące przedłużenie się terminu dostawy.

W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie i poznać datę dostawy?

Rozwiń Zwiń

W wiadomości e-mail informującej o wysyłce otrzymasz wszelkie szczegóły dotyczące śledzenia Twojej przesyłki.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?

Rozwiń Zwiń
Zostaniesz powiadomiony wiadomością SMS o nadchodzącej przesyłce.
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu podczas próby doręczenia przesyłki?

Rozwiń Zwiń

Kurier skontaktuje się z Tobą osobiście jeśli nie zastanie nikogo w domu i ustali kolejny termin doręczenia przesyłki.

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Rozwiń Zwiń

Zaloguj się do Twojego indywidualnego konta na stronie Lacoste.pl, następnie wejdź w zakładkę Moje Konto. Po lewej stronie znajdziesz menu oraz zakładkę Zamówienia. Znajdują się tam szczegółowe informacje dotyczące Twojego zamówienia. O wszelkich zmianach w Twoim zamówieniu zostaniesz również poinformowany za pomocą wiadomości e-mail.

Skąd wysyłane są produkty Lacoste?

Rozwiń Zwiń
Produkty Lacoste wysyłane są z magazynu znajdującego się w Warszawie.
Czy mogę osobiście odebrać moje zamówienie w sklepie internetowym lub w siedzibie firmy?

Rozwiń Zwiń
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w sklepie internetowym ani w siedzibie firmy.
W jaki sposób mogę zwrócić produkt, który kupiłem za pośrednictwem sklepu internetowego Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Aby zwrócić produkty Lacoste należy wypełnić i odesłać formularz zwrotu, który dołączony był do przesyłki, wraz z produktem zakupionym wyłącznie za pośrednictwem sklep internetowego Lacoste PL (www.lacoste.pl)
Pamiętaj, że masz prawo odstąpić od umowy zakupu produktu drogą internetową bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.
Zwracane produkty muszą być nowe, nie mogą nosić śladów użytkowania, muszą być z oryginalnymi nie naruszonymi metkami w oryginalnym opakowaniu. 

Tylko tak przygotowane produkty będą podlegały procesowi zwrotów.

Pod jaki adres wysłać zwracany towar?

Rozwiń Zwiń

Zwrot należy wysłać na adres: Muszkieterów 15/15c, Hala C2, 02-273 Warszawa

Czy wysyłka zwrotu jest bezpłatna?

Rozwiń Zwiń

Przesyłka zwrotna będzie darmowa tylko w przypadku skorzystania z procedury zamawiania kuriera GLS za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta Lacoste pod numerem telefonu: +48 22 278 15 99.

Czy produkt kupiony w sklepie stacjonarnym Lacoste może zostać zwrócony do sklepu internetowego Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Nie, nie ma możliwości zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarny według procedury obowiązującej w sklepie internetowym.

W jaki sposób otrzymam pieniądze za zwracany towar?

Rozwiń Zwiń

Klient otrzymuje zwrot pieniędzy przelewem na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu w przypadku płatności przelew zwyły, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on–line albo w inny sposób wskazany przez Klienta.

Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Rozwiń Zwiń

Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz niezwłocznie po przyjęciu i zaakceptowaniu zwrotu, ale nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.

Czy mogę wymienić produkt zakupiony w sklepie Lacoste.pl na inny rozmiar lub kolor?

Rozwiń Zwiń
Nie, nie ma możliwości wymiany produktu. Jeśli zależy Ci na innym rozmiarze lub kolorze musisz oddać nie pasujący produkt i w osobnym zamówieniu zamówić produkt o innym rozmiarze lub kolorze.
Czy zwracany towarów musi mieć oryginalne opakowanie?

Rozwiń Zwiń

Tak, odsyłane zamówienie powinno być zapakowane z oryginalne opakowanie, np. w przypadku butów – karton. Opakowanie transportowe (karton) jest celowo dostosowany do wygodnej procedury zwrotu.

Czy muszę wysłać także paragon?

Rozwiń Zwiń
Do odsyłanego zakupu musisz dołączyć formularz zwrotu oraz powinieneś załączyć paragon.
Czy mogę odesłać towar przesyłką za pobraniem?

Rozwiń Zwiń
Nie, nie możemy przyjąć zamówienia wysłanego za pobraniem. Zostanie ono zwrócone nadawcy.
W jaki sposób mogę zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl?

Rozwiń Zwiń

Aby zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl, wejdź na stronę http://lacoste.pl/register i wypełnij dostępny formularz. Dlaczego powinienem zarejestrować się w sklepie Lacoste.pl?  Rejestrując się w sklepie internetowym Lacoste.pl otrzymujesz najszybszy dostęp do wszystkich naszych promocji oraz specjalnych zniżek. Masz dostęp do historii swoich zamówień oraz możesz tworzyć swoją własną Listę Życzeń i dzielić się nią z rodziną i znajomym. Sprawdź koniecznie!

Jakie dane muszę udostępnić, aby założyć konto?

Rozwiń Zwiń

Aby założyć konto na stronie Lacoste.pl musisz podać dane, które niezbędne będą później do dostarczenia Ci zamówienia. Są to: imię, nazwisko, e-mail, województwo, kod pocztowy oraz data urodzenia (potrzebna do odzyskania hasła).

Zapomniałem hasła – co dalej?

Rozwiń Zwiń

Wejdź w zakładkę „Zapomniałeś hasła?” znajdującą się pod polem logowania, podaj swój adres e-mail i czekaj na wiadomość z instrukcjami.

Czy mogę zmienić dane podane przeze mnie podczas rejestracji?

Rozwiń Zwiń

Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, następnie wejdź w zakładkę Moje Konto. Przed Tobą pojawi się formularz Twoimi Danymi osobowymi, w którym dokonać możesz koniecznych zmian. Nie zapomnij ich zapisać.

Czy mogę dokonać zakupów w sklepie internetowym Lacoste.pl bez rejestracji?

Rozwiń Zwiń

Tak, w sklepie internetowym Lacoste.pl możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Przy finalizacji zamówienia musisz jednak podać niezbędne dane do dostarczenia towaru.

Zamawianie newslettera

Rozwiń Zwiń

Aby zamówić newsletter sklepu internetowego Lacoste.pl wystarczy wejść na stronę sklepu, następnie w oknie „Dołącz do nas” pozostawić swój adres e-mail. Subskrypcja naszego newslettera daje Ci możliwość śledzenia najnowszych promocji i kolekcji dostępnym w naszym sklepie.

W jaki sposób mogę anulować subskrypcję newslettera?

Rozwiń Zwiń

Jeśli chcesz anulować subskrypcję newslettera, na dole każdej z wysyłanych wiadomości newsletter znajdziesz link z informacją „wypisz się z newslettera”, wystarczy kliknąć link i postępować zgodnie z instrukcjami. Wypisanie się z newslettera nie usuwa konta użytkownika.

Produkt został dodany do listy ulubionych

możesz go wyświetlić z poziomu menu 'Ulubione'.