{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

FAQ
Jak mogę skontaktować się ze sklepem Lacoste.pl??

Głodny Blisko
W przypadku zapytań związanych z zamówieniami czy produktami możesz skontaktować się z sklepem internetowym Lacoste.pl poprzez formularz kontaktowy lub pod numerem telefonu 00 48 22 278 15 99 od poniedziałku do piątku, od 9.00 do 17.00.
Dlaczego mam robić zakupy w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Sklep internetowy Lacoste.pl jest jedynym oficjalnym internetowym kanałem sprzedaży najnowszych i oryginalnych kolekcji marki w Polsce. Zakupy w oficjalnym kanale sprzedaży gwarantują autentyczność zamówionych produktów, szybką dostawę oraz opiekę posprzedażową.
Jakie wymaganie techniczne musi spełniać mój komputer, abym mógł korzystać ze strony sklepu internetowego Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Aby uzyskać jak najwyższą jakość zakupów w sklepie internetowym Lacoste.pl używaj przeglądarek, które korzystają z Java Script, czyli m.in.: przeglądarki Internet Explorer w wersji 8 lub wyższej, przeglądarki Mozilla / Firefox w wersji 22 i wyższej lub Google Chrome w wersji 27 lub wyższej. Rozdzielczość ekranu: Aby zobaczyć Lacoste.pl prawidłowo, ekran powinien być ustawiony na 1024 x 768 pikseli lub więcej.
Czy na urządzeniu mobilnym mogę kupować w sklepie internetowym Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Tak, sklep Lacoste.pl jest dostosowany do urządzeń mobilnych i możesz z niego korzystać w pełni, zarówno do przeglądania produktów, jak i finalizowania swojego zamówienia.
W jaki sposób mogę dobrać rozmiar produktu?

Głodny Blisko
Aby odpowiednio dobrać rozmiar produktu możesz skorzystać z naszego przewodnika po rozmiarach. (size guide link)
Cym jest LACOSTE L!VE?

Głodny Blisko
Linia produktów Lacoste L!VE wyróżnia się nowocześniejszym spojrzeniem na klasyczne wzory Lacoste. To idealne połączenie pomiędzy tradycja marki a nowoczesnosnością. Odwiedź stronę Laocste L!VE i przekonaj się sam.
Jak wyszukać produkt na stronie Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Produkty można przeglądać korzystając z górnej nawigacji i w ten sposób eksplorować poszczególne kategorie produktów. Aby znaleźć konkretny produkt wpisz jego nazwę lub numer produktu w oknie wyszukiwarki w górnej części strony sklepu.
Jak sprawdzić czy dany produkt jest dostępny?

Głodny Blisko
Jeśli produkt pojawia się na stronie to znaczy, że jest dostępny, nie znaczy to jednak, że jest on dostępny w pożądanym wzorze czy kolorze. Uwaga – dodanie produktu do koszyka nie powoduje jego rezerwacji.
Czy mogę zamówić produkt niedostępny na stronie Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Nie ma możliwości zamówienia produktu, który jest niedostępny.
Czy w sklepie internetowym Lacoste.pl i w sklepach stacjonarnych jest ten sam asortyment?

Głodny Blisko
Tak, co do zasady zarówno w sklepie internetowym, jak i sklepach stacjonarnych występuje ten sam asortyment, może wyprzedawać się jednak w sposób nierównomierny, co powoduje różnicę w dostępności asortymentu.
Jakie mam możliwości dostawy w sklepie Lacoste.pl?

Głodny Blisko
W sklepie internetowym Lacoste.pl możesz skorzystać z wysyłki kurierem DPD.
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Aby złożyć zamówienie na stronie Lacoste.pl należy dodać produkt do koszyka (opcjonalnie najpierw zalogować się na swoje konto użytkownika). Po wejściu do koszyka produktów należy sprawdzić, czy nasze zamówienie się zgadza i potwierdzić lub podać dane do wysyłki. W kolejnym kroku przechodzimy do wyboru formy płatności, wykonujemy płatność i oczekujemy na maila z potwierdzeniem rejestracji zamówienia (może to trwać do 20 minut).
Czy mogę anulować złożone już zamówienie?

Głodny Blisko
Jeśli zamówienie nie zostało opłacone można je anulować, poprzez usunięcie z koszyka. Jeśli jednak zamówienie zostało opłacone, nie ma takiej możliwości.
Czy mogę zmienić złożone już zamówienie?

Głodny Blisko
Niestety, nie ma takiej możliwości. Jeśli zamówienie zostało opłacone i dostarczone do systemu przyjmowania zamówień, już nie można go odwołać.
Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie trafiło do realizacji?

Głodny Blisko
Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz dwie wiadomości: potwierdzającą zarejestrowanie nowego zamówienia oraz informację o rozpoczęciu realizacji zamówienia.
W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Głodny Blisko
Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, a następnie wejdź w zakładkę Moje Konto. Po lewej stronie znajdziesz menu, z którego wybierz zakładkę Zamówienia. Tam znajdują się szczegółowe informacje dotyczące Twojego zamówienia. O wszelkich zmianach w Twoim zamówieniu zostaniesz poinformowany za pomocą wiadomości e-mail.
Czy istnieje limit zakupów w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Nie istnieje żaden limit zakupów w sklepie internetowym Lacoste.pl.
Czy mogę rozpocząć zakupy korzystając z urządzenia mobilnego i kontynuować je korzystając z komputera?

Głodny Blisko
W każdej chwili możesz dodać ulubione produkty do koszyka z urządzenia mobilnego, a następnie kontynuować zakupy na komputerze stacjonarnym, musisz jednak być zalogowanym na swoje konto na obu urządzeniach.
Jakie formy płatności mam do wyboru?

Głodny Blisko
Płacąc za zakupy w sklepie internetowym Lacoste.pl możesz wybrać pośród płatności przelewem lub kartą płatniczą.
W jaki sposób mogę zapłacić przelewem za zamówienie?

Głodny Blisko
Podczas finalizacji zakupów, trzecim etapem jest przekierowanie na zewnętrzną platformę płatniczą Krajowego Integratora Płatności tpay.com. Należy wybrać bank, z którego zamierzamy dokonać przelewu, podać swoje imię, nazwisko i maila oraz zaakceptować regulamin, a następnie kliknąć w zielone pole z napisem „Następny krok”. W kolejnym oknie potwierdzamy dane przelewu, wybieramy formę płatności, tu: Przelew i postępujemy jak zwykle podczas robienia przelewów.
W jaki sposób mogę zapłacić kartą płatniczą za zamówienie?

Głodny Blisko
Podczas finalizacji zakupów, trzecim etapem jest przekierowanie na zewnętrzną platformę płatniczą Krajowego Integratora Płatności tpay.com. Należy wybrać bank, z którego zamierzamy dokonać przelewu, podać swoje imię, nazwisko i maila oraz zaakceptować regulamin, a następnie kliknąć w zielone pole z napisem „Następny krok”. W kolejnym oknie uzupełniamy dane naszej karty płatniczej. W niektórych bankach może zajść konieczność zalogowania się do konta i potwierdzenia obciążenia karty. UWAGA – system nie akceptuje płatności za pomocą kart bez zabezpieczenia 3D-Secure.
Czy dane mojej karty płatniczej są bezpieczne?

Głodny Blisko
Pośrednikiem płatności w sklepie internetowym Lacoste.pl jest Krajowy Integrator Płatności tpay.com. O szczegółach przeczytasz tu: https://tpay.com/bezpieczenstwo,
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Głodny Blisko
Nie ma takiej możliwości.
Co mam zrobić, jeśli nie dokończyłem płatności?

Głodny Blisko
Należy ponownei zalogować się na swoim koncie, wejść do koszyka i ponownie sfinalizować płatność.
Czy mogę otrzymać fakturę VAT za zamówienie?

Głodny Blisko
Tak, podczas finalizowania swojego zamówienia możesz wybrać opcję wystawienia faktury VAT. Pamiętaj aby prawidłowo uzupełnić wszystkie dane.
Czy mogę wysłać produkty pod inny adres, niż ten podany podczas rejestracji?

Głodny Blisko
Tak, podczas finalizacji swojego zamówienia w części dotyczącej dostawy możesz podać dowolny adres dostawy oraz zapisać go w swojej indywidualnej książce adresowej.
W jakim czasie po złożeniu zamówienia zostanie ono realizowane?

Głodny Blisko
Każde zamówienie złożone od poniedziałku do piątku, przed godziną 13 trafia do realizacji jeszcze tego samego dnia.
Jaki jest koszt dostawy?

Głodny Blisko
Standardowa cena zamówienia wynosi 14,99 zł.
Jaki jest czas dostawy?

Głodny Blisko
Czas dostawy nie powinien przekroczyć 2-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Operator sklepu zobowiązuje się niezwłocznie przekazać paczkę operatorowi kurierskiemu, ale nie może ręczyć za sytuacje losowe powodujące przedłużenie się terminu dostawy.
W jaki sposób mogę śledzić swoje zamówienie i poznać datę dostawy?

Głodny Blisko
W wiadomości e-mail informującej o wysyłce otrzymasz wszelkie szczegóły dotyczące śledzenia Twojej przesyłki.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed doręczeniem paczki?

Głodny Blisko
Zostaniesz powiadomiony wiadomością SMS o nadchodzącej przesyłce.
Co się stanie, jeśli nie będzie mnie w domu podczas próby doręczenia przesyłki?

Głodny Blisko
Kurier skontaktuje się z Tobą osobiście jeśli nie zastanie nikogo w domu i ustali kolejny termin doręczenia przesyłki.
W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Głodny Blisko
Zaloguj się do Twojego indywidualnego konta na stronie Lacoste.pl, następnie wejdź w zakładkę Moje Konto. Po lewej stronie znajdziesz menu oraz zakładkę Zamówienia. Znajdują się tam szczegółowe informacje dotyczące Twojego zamówienia. O wszelkich zmianach w Twoim zamówieniu zostaniesz również poinformowany za pomocą wiadomości e-mail.
Skąd wysyłane są produkty Lacoste?

Głodny Blisko
Produkty Lacoste wysyłane są z magazynu znajdującego się w Warszawie.
Czy mogę osobiście odebrać moje zamówienie w sklepie internetowym lub w siedzibie firmy?

Głodny Blisko
Nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia w sklepie internetowym ani w siedzibie firmy.
W jaki sposób mogę zwrócić produkt, który kupiłem za pośrednictwem sklepu internetowego Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Zapoznaj się z naszą politykom zwrotów tu: _______ (link to returns info)
Pod jaki adres wysłać zwracany towar?

Głodny Blisko
Zwrot należy wysłać na adres: Devanlay Polska Sp. z o.o. Szyszkowa 35/37, hala C 02-285 Warszawa
Czy wysyłka zwrotu jest bezpłatna?

Głodny Blisko
Tak, jeśli klient skorzysta z bezpłatnego zwrotu DPD dokonywanego przy kontakcie z Call Center.
Czy produkt kupiony w sklepie stacjonarnym Lacoste może zostać zwrócony do sklepu internetowego Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Nie, nie ma możliwości zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarny według procedury obowiązującej w sklepie internetowym.
W jaki sposób otrzymam pieniądze za zwracany towar?

Głodny Blisko
Klient otrzymuje zwrot pieniędzy przelewem na konto wskazane przez Klienta w formularzu zwrotu w przypadku płatności za pobraniem, lub na konto, z którego dokonywana była płatność on–line albo w inny sposób wskazany przez Klienta.
Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócony towar?

Głodny Blisko
Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz niezwłocznie po przyjęciu i zaakceptowaniu zwrotu, ale nie później niż w ciągu 14 dni.
Czy mogę wymienić produkt zakupiony w sklepie Lacoste.pl na inny rozmiar lub kolor?

Głodny Blisko
Nie, nie ma możliwości wymiany produktu. Jeśli zależy Ci na innym rozmiarze lub kolorze musisz oddać nie pasujący produkt i w osobnym zamówieniu zamówić produkt o innym rozmiarze lub kolorze.
Czy zwracany towarów musi mieć oryginalne opakowanie?

Głodny Blisko
Tak, odsyłane zamówienie powinno być zapakowane z oryginalne opakowanie, np. w przypadku butów – karton. Opakowanie transportowe (karton) jest celowo dostosowany do wygodnej procedury zwrotu.
Czy muszę wysłać także paragon?

Głodny Blisko
Do odsyłanego zakupu musisz dołączyć formularz zwrotu oraz powinieneś załączyć paragon.
Czy mogę odesłać towar przesyłką za pobraniem?

Głodny Blisko
Nie, nie możemy przyjąć zamówienia wysłanego za pobraniem. Zostanie ono zwrócone nadawcy.
W jaki sposób mogę zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl?

Głodny Blisko
Aby zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl, wejdź na stronę http://lacoste.pl/register i wypełni dostępny formularz. Dlaczego powinienem zarejestrować się w sklepie Lacoste.pl? Rejestrując się w sklepie Lacoste.pl otrzymujesz najszybszy dostęp do wszystkich naszych promocji oraz specjalnych zniżek. Masz dostęp do historii swoich zamówień oraz możesz tworzyć swoją własną Listę Życzeń i dzielić się nią ze rodziną i znajomym. Sprawdź koniecznie!
Jakie dane muszę udostępnić, aby założyć konto?

Głodny Blisko
Aby założyć konto na stronie Lacoste.pl musisz podać dane, które niezbędne będą później do dostarczenia Ci zamówienia. Są to: imię, nazwisko, e-mail, województwo, kod pocztowy oraz data urodzenia (potrzebna do odzyskania hasła).
Zapomniałem hasła – co dalej?

Głodny Blisko
Wejdź w zakładkę „Zapomniałeś hasła?” znajdującą się pod polem logowania, podaj swój adres e-mail i czekaj na wiadomość z instrukcjami.
Czy mogę zmienić dane podane przeze mnie podczas rejestracji?

Głodny Blisko
Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, następnie wejdź w zakładkę Moje Konto. Przed Tobą pojawi się formularz z Twoimi Danymi osobowymi, w którym dokonać możesz koniecznych zmian. Nie zapomnij ich zapisać.
Czy mogę dokonać zakupów w sklepie internetowym Lacoste.pl bez rejestracji?

Głodny Blisko
Tak, w sklepie internetowym Lacoste.pl możesz dokonać zakupów bez rejestracji. Przy finalizacji zamówienia musisz jednak podać niezbędne dane do dostarczenia towaru.
Zamawianie newslettera

Głodny Blisko
Aby zamówić newsletter sklepu internetowego Lacoste.pl wystarczy wejść na stronę sklepu, następnie w oknie „Dołącz do nas” pozostawić swój adres e-mail. Subskrypcja naszego newslettera daje Ci możliwość śledzenia najnowszych promocji i kolekcji dostępnym w naszym sklepie.
W jaki sposób mogę anulować subskrypcję newslettera?

Głodny Blisko
Jeśli chcesz anulować subskrypcję newslettera, na dole każdej z wysyłanych wiadomości newsletter znajdziesz link z informacją „wypisz się z newslettera”, wystarczy kliknąć link i postępować zgodnie z instrukcjami. Wypisanie się z newslettera nie usuwa konta użytkownika.