{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }

Lacoste O NAS
Lacoste Grupa
WIZJA

Jedna marka, jeden zespół, jeden głos – kontrolowany rozwój w oparciu o doskonałość operacyjną, satysfakcję klientów oraz rozwój talentów.

MISJA

Naszą misją jest, by LACOSTE była unikatową luksusową marką w casualowym stylu, która uosabia francuską elegancję. Wymaga to wysokiej jakości oraz profesjonalizmu w dziedzinie kreacji, stylu, produkcji i sprzedaży. Produkty i pracownicy LACOSTE zapewniają klientom unikatowe wrażenia niezależnie od sieci dystrybucji, fizycznej lub cyfrowej, w każdym miejscu na świecie.

2 BILLION EUROS

The brand achieved a turnover of 2 billion euros in 2017.

2 MILIARD EURO

W 2017 roku marka uzyskała obroty w wysokości 2 miliardy euro.

  • 20%
    NORAM
  • 20%
    LATAM
  • 40%
    EMEA
  • 20%
    ASIA

1 200 PUNKTÓW SPRZEDAŻY

120 KRAJÓW

10 000 PRACOWNIKÓW

10 000 kobiet i mężczyzn reprezentuje i wciela markę w życie na czterech kontynentach.

19 SKLEPÓW ONLINE

10 600 PUNKTÓW SPRZEDAŻY HURTOWEJ

NASZE WARTOŚCI

As with our logo & our brand, the following values are central to the community that forms our company. These values are common to all at Lacoste and they affirm our uniqueness.

COOPERATION

Since its creation, Lacoste has based its success on the acquisition of talent and expertise.

ŚMIAŁOŚĆ

Bycie śmiałym oznacza pewność co do przyszłości i zaufanie co do rozwoju marki oraz naszej społeczności.

ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Zrozumienie naszej roli i wkładu w życie społeczności.

DBAŁOŚĆ

Skupienie uwagi na innych jest podstawą naszych wspólnych interesów i wartości.