{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
  • PL

    Wybierz język

  • PROGRAM LOJALOSCIOWY LACOSTE REGULAMIN
    PROGRAM LOJALOSCIOWY LACOSTE REGULAMIN

    Rozwiń Zamknij

    PROGRAM LOJALOŚCIOWY LACOSTE Regulamin


    1. OGÓLNE ZASADY UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWYM LACOSTE


    1. Niniejszy Regulamin reguluje zasady uczestnictwa w Programie Lojalnościowym Lacoste („Program”). Rejestrując się i biorąc udział w Programie, Uczestnik akceptuje niniejszy Regulamin w całości.


    2. Organizatorem Programu jest Devanlay Polska sp. z o.o.(„Lacoste”).


    3. Uczestnikiem Programu można zostać w dowolnym momencie poprzez:


    · Online: wypełnienie formularza rejestracyjnego online. Uczestnicy mogą


    rejestrować się za pośrednictwem oficjalnej strony Lacoste (www.lacoste.pl)


    wypełniając formularz online i akceptując niniejszy Regulamin. Po złożeniu


    wniosku Uczestnicy otrzymają wiadomość sms jako potwierdzenie aktywacji


    uczestnictwa, lub


    · Offline: dokonanie rejestracji w jednymz salonów stacjonarnych Lacoste, przy wykorzystaniu formularza rejestracyjnego dostępnego na tablecie i akceptacji niniejszego Regulaminu. Osoby rejestrujące się offline otrzymają sms z potwierdzeniem aktywacji członkostwa.


    4. W celu rejestracji do Programu niezbędne jest podanie następujących danych osobowych: imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego, adres e-mail oraz data urodzenia. Wszelkie dane osobowe podane podczas rejestracji będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności oraz obowiązującymi przepisami o ochronie danych, w tym RODO. Uczestnicy odpowiadają za to, aby wszystkie informacje podane podczas rejestracji były dokładne i aktualne. Uczestnicy mają również obowiązek niezwłocznego aktualizowania wszelkich zmian w swoich danych (np. zmiana adresu lub adresu e-mail) za pośrednictwem adresu e-mail gdpr.east-europe@erenretail.com.


    5. Członkostwo w Programie jest dostępne dla osób, które:


    a. ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, lub w przypadkach przewidzianych przepisami prawa – dla osób fizycznych z ograniczoną zdolnością do czynności prawnych,


    b. są konsumentami w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 2017, poz. 459, t.j. z późn. zm.).


    c. wyrażą zgodę na profilowanie w ramach działań związanych z przetwarzaniem danych opisanych w Polityce prywatności Lacoste.


    Biorąc udział w Programie, Uczestnicy potwierdzają, że spełniają powyższe kryteria


    kwalifikacyjne. Pracownicy, kontrahenci lub agenci Lacoste mogą zostać wykluczeni z pewnych aspektów Programu, zgodnie z wewnętrzną polityką Lacoste.


    6. Członkostwo w Programie jest przypisane wyłącznie do konkretnej osoby; tylko osoba zarejestrowana jako Członek Programu może uzyskać korzyści związane z kontem członkowskim. Konto jest powiązane z nr telefonu komórkowego Uczestnika. Numer telefonu komórkowego uczestnika stanowi unikalny identyfikator uczestnika w


    Programie. Zmiana numeru telefonu będzie traktowana jako utworzenie nowego


    konta w Programie.


    7. Udział w Programie Lojalnościowym Lacoste jest dobrowolny i bezpłatny.


    2. KORZYŚCI Z PROGRAMU


    1. Program umożliwia korzystanie z benefitów dedykowanych członkom Programu, takich jak:


    · dostęp do wybranych promocji, w tym specjalnych rabatów w trakcie sezonowych akcji sprzedażowych,

    · wcześniejszy dostęp do wyprzedaży przed oficjalnym rozpoczęciem sezonu,

    · możliwość otrzymywania upominków przy zakupie wybranych produktów z nowych kolekcji,

    · oraz inne korzyści określane indywidualnie przez Lacoste.


    2. Zakres i warunki korzystania z korzyści Programu mogą być okresowo aktualizowane i komunikowane uczestnikom za pośrednictwem wiadomości e-mail, SMS lub na stronie internetowej Programu. Dalsze uczestnictwo w Programie po


    wprowadzeniu zmian jest równoznaczne z akceptacją zmienionego Regulaminu.


    3. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH


    1. W Lacoste chronimy dane osobowe. Wszystkie dane osobowe zgromadzone za pośrednictwem członkostwa w Programie, będą wykorzystywane i udostępniane wyłącznie na potrzeby komunikacji Lacoste z Uczestnikami Programu, w celu wysyłania wiadomości dotyczących produktów i wydarzeń. Lacoste przetwarza i odpowiada za przetwarzanie danych osobowych Uczestników Programu, zgodnie z obowiązującymi krajowymi przepisami o ochronie danych osobowych.


    2. Administratorem danych osobowych uczestników Programu jest Devanlay Polska sp. z o.o.


    3. Kontakt z administratorem jest możliwy:


    a. Listownie na adres: Devanlay Polska Sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120 Warszawa

    b. Za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gdpr.easteurope@erenretail.com


    4. Dane osobowe Uczestników Programu przetwarzane są w celu:


    • realizacji Programu, w tym umożliwienia korzystania z benefitów Programu,

    • komunikacji marketingowej (w przypadku wyrażenia zgody),

    • realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze,

    • obrony przed ewentualnymi roszczeniami.


    5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest:


    • niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

    • prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

    • zgoda uczestnika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), w przypadku działań marketingowych. Uczestnicy muszą wyrazić zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach marketingowych i profilowania podczas procesu rejestracji. Zgodę tę można w każdej chwili zmienić, zgodnie z wyjaśnieniem zawartym w Polityce Prywatności Lacoste.


    6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres uczestnictwa w Programie oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub wycofania zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych.


    7. Uczestnik Programu ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, a także wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.


    8. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności Lacoste.


    9. Udział w Programie jest możliwy pod warunkiem podania przez Uczestnika podczas rejestracji prawdziwych danych osobowych. Uczestnik musi wyrazić zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych w celach marketingowych i profilowania podczas procesu rejestracji. Zgodę tę można w każdej chwili zmienić za pośrednictwem skontaktowania się poprzez adres e-mail gdpr.east-europe@erenretail.com, zgodnie z wyjaśnieniem zawartym w Polityce Prywatności Lacoste.


    10. Szczegółowe informacje o celach i zasadach przetwarzania danych osobowych Uczestników oraz o ich prawach znajdują się pod adresem: https://www.lacoste.pl/polityka-prywatnosci


    4. WYCOFANIE ZGODY I REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA W PROGRAMIE


    1. Podstawą uczestnictwa w Programie jest akceptacja niniejszego Regulaminu. Rejestrując się w Programie Uczestnicy zgadzają się przestrzegać wszystkich postanowień niniejszego dokumentu. Zgoda na warunki Programu obejmuje zgodę na otrzymywanie komunikatów dotyczących działań w ramach Programu i promocji.


    2. Uczestnicy mogą również wyrazić osobną zgodę na otrzymywanie komunikatów marketingowych i promocyjnych na warunkach określonych w Polityce prywatności Lacoste. Rezygnacja z komunikacji marketingowej nie ma wpływu na wzięcie udziału w Programie, jednak rezygnacja z celów profilowania (oraz odwołanie zgody na profilowanie) powoduje opuszczenie Programu.


    3. Każdy Uczestnik Programu ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę i zrezygnować z uczestnictwa w Programie. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że Lacoste nie jest zainteresowany: wysyłaniem komunikatów niespersonalizowanych, tworzeniem konta bez możliwości profilowania i wysyłania spersonalizowanych komunikatów marketingowych. Dlatego też, cofnięcie zgody na profilowanie skutkuje automatycznym wyjściem z Programu.


    4. Rezygnacja z Programu jest równoznaczna z usunięciem konta uczestnika i utratą dostępu do wszelkich korzyści wynikających z uczestnictwa w Programie.


    5. Uczestnik może wycofać zgodę na uczestnictwo w Programie w jeden z poniższych sposobów:


    a. Poprzez link zamieszczony w newsletterze, który przekierowuje na stronę umożliwiającą automatyczne zlecenie wypisania z Programu.

    b. Wysyłając wiadomość e-mail na adres: gdpr.east-europe@erenretail.com


    W tytule wiadomości prosimy wpisać: „Cofnięcie zgody na uczestnictwo w Programie Lojalnościowym”, a w treści podać:


    o imię i nazwisko,

    o numer telefonu podany podczas rejestracji (identyfikator konta).


    6. Lacoste zastrzega sobie prawo do zamknięcia lub zawieszenia konta Uczestnika bez wcześniejszego powiadomienia w przypadku podejrzenia oszustwa, naruszenia niniejszego Regulaminu lub nadużywania korzyści Programu.


    5. ZAKOŃCZENIE LUB ZMIANA PROGRAMU LUB REGULAMINU


    1. Lacoste zastrzega sobie prawo zakończenia Programu w dowolnym momencie. W przypadku zakończenia Programu, Lacoste powiadomi Uczestników o tym fakcie pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem swojej strony internetowej. Lacoste nie będzie miał żadnych dalszych zobowiązań wobec Uczestnika.


    2. Zmiany Programu wchodzą w życie natychmiast po upływie okresu 30 dni. O wszelkich istotnych zmianach Uczestnicy zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną. Dalsze uczestnictwo w Programie po wprowadzeniu takich zmian jest równoznaczne z


    akceptacją zmienionych Warunków.


    3. Lacoste ma prawo w dowolnym momencie zmienić niniejszy Regulamin, oferowane korzyści i zasady Programu zgodnie z obowiązującym prawem. Aktualizacje zostaną wprowadzone natychmiast. Dalsze uczestnictwo w Programie po wprowadzeniu takich zmian będzie równoznaczne z akceptacją zmienionego Regulaminu. Jeżeli Uczestnik nie zgadza się ze zmianami, ma prawo anulować swoje członkostwo.


    4. Członkostwo w Programie oraz wszelkie korzyści z tego Programu wynikające, nie podlegają wymianie na gotówkę, ani nie dają prawa do otrzymania gotówki. Promocje nie łączą się z innymi promocjami.


    6. ZASTRZEŻENIE I OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI


    1. Udział w Programie jest zapewniony „w stanie, w jakim się znajduje” i „w miarę dostępności”. Lacoste nie udziela żadnych wyraźnych ani dorozumianych gwarancji ani oświadczeń w odniesieniu do Programu, w tym między innymi dorozumianych gwarancji przydatności handlowej, przydatności do określonego celu lub nienaruszania praw. Lacoste nie gwarantuje, że udział w Programie będzie nieprzerwany, bezpieczny i wolny od błędów, ani nie gwarantuje dokładności i kompletności jakichkolwiek informacji związanych z Programem.


    2. Lacoste nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie swoich zobowiązań w ramach Programu z powodu siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza jego uzasadnioną kontrolą, w tym między innymi klęsk żywiołowych, pandemii, strajków lub działań rządu


    7. OBSŁUGA UCZESTNIKA I INFORMACJE KONTAKTOWE


    Lacoste zobowiązuje się do rozstrzygania wszelkich skarg dotyczących Programu w sposób sprawiedliwy i terminowy. Skargi należy składać za pośrednictwem następujących kanałów:


    Devanlay Polska Sp. z o.o.


    ul. Złota 59


    00-120 Warszawa


    Tel.: +48 22 222 2000


    E-mail: gdpr.east-europe@erenretail.com


    Lacoste odpowie na reklamację Uczestnika w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli Lacoste nie odpowie na reklamację w wyznaczonym terminie, reklamację uznaje się za uznaną. Lacoste odpowie na reklamację w formie papierowej lub za pośrednictwem innego trwałego nośnika, np. poczty elektronicznej. Uczestnicy mogą skorzystać z pozasądowych metod rozstrzygania sporów oraz bezpłatnej porady konsumenckiej oferowanej przez powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów i Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronach internetowych ww. podmiotów, a także na stronie internetowej Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl/). Uczestnicy mogą również kierować skargi do odpowiednich organów ochrony klienta, jeżeli nie są usatysfakcjonowani rozwiązaniem we wskazany powyżej sposób: https://consumer-redress.ec.europa.eu/


    8. PRAWO WŁAŚCIWE I JURYSDYKCJA


    Niniejszy Regulamin oraz wszelkie spory z niego wynikające lub z nim związane podlega prawu polskiemu. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd, zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego. Powyższe dotyczy również wszelkich spraw i sporów związanych z Programem.

    Konto zostało pomyślnie utworzone
    Dobrze
    Produkt został dodany do listy ulubionych

    Produkt został dodany do ulubionych, Można zobaczyć w moich ulubionych.

    powrót do pełnej listy
    Wybierz rozmiar i dodaj do ulubionych