Niniejszy dokument określa ogólne zasady i warunki sprzedaży na stronie www.lacoste.pl (dalej jako “E-Sklep”), której właścicielem i administratorem jest Devanlay Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-120 Warszawa), ul. Złota 59, NIP: 7010341947, REGON:146127374, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0000419724, z kapitałem zakładowym w wysokości 13.038.100,00 złotych; e-mail: info@lacoste.pl (dalej jako “Devanlay”)
Artykuł 1 – Definicje
O ile nie określono inaczej, terminy pisane wielką literą użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie nadane im w Regulaminie będącym niniejszym dokumentem.
1. Devanlay – Devanlay Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-120 Warszawa), ul. Złota 59, NIP: 7010341947, REGON: 146127374, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Miasta Stołecznego Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000419724, o kapitale zakładowym w kwocie 13.038.100,00 złotych.
2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Dostawa – czynność faktyczna, która polega na dostarczeniu Klientowi przez Devanlay, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
4. Dostawca - podmiot świadczący usługi dostawy, z którym współpracuje Devanlay w zakresie Dostawy Towarów tj. General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Głuchowo (62-052), ul. Tęczowa 10, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS nr 0000005009, NIP 7851561831, lub Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Warszawa NIP: 525-000-73-13, wpisana do rejestru przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie KRS: 0000334972 lub INPOST PACZKOMATY Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, adres siedziby ul. Wielicka 28, 30-552 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa- Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000418380, NIP 6793081395.
5. Hasło – sekwencja znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w E-Sklepie, w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta utworzonego w E-Sklepie.
6. Klient – podmiot, z którym może być zawarta Umowa Sprzedaży i/lub na rzecz, której mogą być zgodnie z prawem i niniejszym Regulaminem świadczone usługi elektroniczne. W przypadku, gdy Klientem jest osoba fizyczna, musi mieć ona ukończone 18 lat.
7. Konto Klienta – specjalne konto utworzone przez Devanlay dla każdego Klienta, który dokonał rejestracji w E-Sklepie a także zawarł umowę na świadczenie usługi prowadzenia Konta Klienta przez Devanlay.
8. Konsument - osoba fizyczna, która ukończył 18 lat dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, o której mowa w art. 221 Kodeksu Cywilnego.
9. Login – to adres e-mail Klienta stanowiący indywidualne oznaczenie Klienta, utworzone przez niego, składające się z sekwencji znaków literowych, cyfrowych lub innych wymaganych wraz z Hasłem w celu utworzenia Konta Klienta w E-Sklepie.
10. Paczkomat InPost – urządzenie do samodzielnego odbierania i nadawania przesyłek 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem) dni w tygodniu, którego operatorem jest InPost Paczkomaty sp. z o. o. z siedzibą w Krakowie (30-552 Kraków) ul. Wielicka 28.
11. Polityka prywatności – dokument wskazujący zasady postępowania we wszystkich sprawach odnoszących się do przetwarzania i ochrony danych osobowych w znaczeniu nadanym przez przepisy dotyczące ochrony danych osobowych, w tym w szczególności rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) („RODO”) i ustawę o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku („ustawa o ochronie danych osobowych”). Zasady te są zgodne również z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002, jak również z ustawą prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 roku dostępny pod adresem [https://www.lacoste.pl/polityka-prywatnosci].
12. Regulamin – niniejszy dokument.
13. Rejestracja – czynność faktyczna opisaną w Regulaminie, dokonana przez Klienta w celu korzystania przez niego ze wszystkich funkcjonalności dostępnych w E-Sklepie.
14. Salon Devanlay – detaliczny punkt sprzedaży prowadzony przez Devanlay. Lista Salonów Devanlay dostępna jest w E-Sklepie w zakładce „Lista Salonów Devanlay”.
15. Towar – produkt oferowany przez Devanlay za pośrednictwem E-Sklepu, który może być nabyty przez Klienta w ramach Umowy Sprzedaży. Przedmiotem transakcji są wyłącznie oryginalne produkty.
16. Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość przez Klienta i Devanlay na podstawie warunków opisanych w niniejszym Regulaminie.
Artykuł 2 – Zasady funkcjonowania E-Sklepu
1. Niniejszy Regulamin ustala zasady zawierania Umowy Sprzedaży za pośrednictwem E-Sklepu,
pod adresem: www.lacoste.pl Zamówienia są akceptowane przez www.lacoste.pl
2. Wyłączne prawo do prowadzenia E-Sklepu należy do Devanlay.
3. Wszelkie prawa do E-Sklepu w tym do nazwy E-Sklepu, domeny, wzoru i/lub ogólnego wyglądu
strony www.lacoste.pl jak również wszelkie typy informacji, obrazów, marki Lacoste i innych marek oferowanych w E-Sklepie w tym majątkowe prawa autorskie i inne prawa własności intelektualnej należą do Devanlay. Materiały użyte w
E-Sklepie w tym kody czy oprogramowanie nie mogą być zmieniane, kopiowane, reprodukowane, publikowane, instalowane na innym komputerze, wysyłane pocztą, transmitowane, prezentowane lub dystrybuowane bez uprzedniej zgody Devanlay lub bez ujawnienia ich źródła. Wszelkie opisane wyżej prawa do E-Sklepu mogą być
użyte jedynie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
4. Korzystanie z E-Sklepu jest możliwe pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, spełnia następujące minimalne wymagania techniczne:
a. korzysta z przeglądarki internetowej z obsługą Java Script: Internet Explorer (wersja 8.0 lub wyższa), Mozilla Firefox (wersja 22 lub wyższa ) lub Google Chrome (wersja 27 lub wyższa),
b. posiada minimalną rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli oraz posiada konto e-mail oraz dostęp do sieci Internet.
5. Obrazy prezentowane w E-Sklepie jak również inne formy wizualizacji i prezentacji Towarów nie oddają ich rzeczywistej wielkości, mają jedynie charakter informacyjny.
6. Kontakt przez E-Sklep jest możliwy przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem adresu e-mail (info@lacoste.pl) lub w Dni robocze pod numerem telefonu (+48 947 213 853) w godzinach od 8.00 do 16.00. Klient może kontaktować się z E-Sklepem przez e-mail lub używając formularza kontaktowego dostępnego w E-Sklepie pod adresem https://www.lacoste.pl/kontakt .
7. Zamawianie Towarów dostępnych w E-Sklepie przez internet jest możliwe po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestrowego dostępnego w E-Sklepie (Zakupy z Rejestracją) lub poprzez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych, umożliwiających sfinalizowanie umowy (Zakupu bez Rejestracji).
Przeglądanie asortymentu E-Sklepu nie wymaga rejestracji.
8. Zakazane jest zamieszczanie nielegalnych treści przez Klienta i używanie E-Sklepu lub elektronicznych usług świadczonych przez Devanlay w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi praktykami lub w sposób naruszający prawa osób trzecich.
9. Informacje zamieszczane w E-Sklepie nie stanowią oferty Devanlay w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie dla Klientów do składania ofert w celu zawarcia Umowy Sprzedaży.
10. Składając zamówienie, Klient jednocześnie oświadcza, że jest pełnoletni i posiada pełną zdolność do czynności prawnych (w tym zawierania umów).
11. Osoby rejestrujące się w E-Sklepie oraz dokonujące tam zakupów podają swoje dane osobowe i wyrażają zgodę na ich przetwarzanie przez Devanlay na zasadach wskazanych w Polityce prywatności. W celu potwierdzenia prawidłowości danych podanych podczas rejestracji w sklepie internetowym, klient otrzymuje wiadomość e-mail z prośbą o potwierdzenie danych.
Artykuł 3 – Konto Klienta
1. Klient może założyć swoje Konto Klienta. Każdy Klient jest uprawniony do posiadania jednocześnie maksymalnie jednego Konta klienta. Devanlay zastrzega sobie prawo usuwania wielokrotnych rejestracji. W celu założenia takiego Konta Klienta, Klient musi dokonać darmowej Rejestracji. Rejestracja umożliwi Klientowi:
i. wprowadzanie, edytowanie lub usuwanie danych, w tym adresów dostawy;
ii. składanie zamówień z wykorzystaniem wprowadzonych przez Klienta danych;
iii. tworzenie listy zakupów;
iv. przeglądanie historii zamówień;
v. zamówienie i rezygnację z zamówienia Newsletter;
vi. korzystanie z kodów rabatowych;
vii. korzystanie z innych funkcjonalności udostępnionych zarejestrowanym Klientom.
2. W celu dokonania rejestracji niezbędne jest przeczytanie i zaakceptowanie Regulaminu oraz Polityki prywatności, podanie danych osobowych takich jak: imię, nazwisko, adres e-mail, hasło i innych, jeśli okażą się konieczne i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych przez E-Sklep, jak również wypełnienie formularza rejestracyjnego Devanlay dostępnego w E-Sklepie i przesłanie kompletnego formularza przez e-mail do Devanlay poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na formularzu. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
3. Po złożeniu kompletnego formularza rejestracyjnego, na adres e-mail Klienta podany na formularzu rejestracyjnym, zostanie wysłany link aktywacyjny. Po kliknięciu na link aktywacyjny Klient będzie przekierowany nas stronę logowania w E-Sklepie. W tym momencie zawierana jest umowa na świadczenie usług elektronicznych w zakresie prowadzenia Konta Klienta. Oznacza to, że Klient otrzyma dostęp do Konta Klienta i prawo do modyfikowania danych podanych podczas Rejestracji, z wyłączeniem prawa do modyfikowania Loginu.
4. Konto Klienta utworzone w wyniku rejestracji prowadzone jest dla Klienta przez czas
nieoznaczony. Klient może zrezygnować z prowadzenia konta w E-Sklepie i zażądać
jego usunięcia w każdym czasie. Z tytułu rezygnacji i usunięcia Konta Klienta
nie są pobieranie jakiekolwiek opłaty.
5. Podczas Rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych
osobowych w celach marketingowych zaznaczając odpowiednie pole w formularzu
rejestracyjnym. W tym przypadku Devanlay wskaże cel gromadzenia danych
osobowych Klienta, jak również znanych lub przewidywanych przez Devanlay
odbiorcach tych danych.
6. Zgoda Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych dla celów marketingowych nie
warunkuje możliwości zawarcia z Devanlay umowy o świadczenie drogą
elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta. Zgoda może być odwołana w
każdym czasie poprzez wypełnienie odpowiedniego oświadczenia przez Klienta.
Oświadczenie może być wysłane na adres Devanlay, za pośrednictwem e-mail.
7. W celu usunięcia Konta Klienta z E-Sklepu należy skontaktować się telefonicznie z
Devanlay (+48 947 213 853) w godzinach od 8.00 do 16.00. Dyspozycja
usunięcia Konta Klienta jest przyjmowania do realizacji po potwierdzeniu, czy
osoba występująca z żądaniem jest posiadaczem tego konta. Usunięcie Konta
Klienta następuje w ciągu 14 dni od zgłoszenia żądania i oznacza rozwiązanie
przez Klienta umowy ze Spółką o świadczenie usług drogą elektroniczną, której
przedmiotem jest prowadzenie Konta Klienta.
8. Devanlay jest uprawniony do zablokowania Konta Klienta w przypadkach przewidzianych w
powszechnie obowiązujących przepisach prawa. Devanlay jest także uprawniony do
zablokowania Konta Klienta z ważnych powodów, którymi są:
i. naruszenie przez Klienta przy korzystaniu z E-Sklepu powszechnie obowiązujących przepisów
prawa, praw osób trzecich (w tym w szczególności praw na dobrach
niematerialnych), dóbr osobistych osób trzecich lub zasad współżycia
społecznego;
ii. inne powtarzające się (co najmniej dwukrotne) naruszenie przez Klienta postanowień
niniejszego Regulaminu;
iii. powtarzające się (co najmniej dwukrotne) zamówienie przez Klienta Towarów płatnych podczas
odbioru przedmiotu zamówienia z podaniem nieprawdziwych danych adresowych,
uniemożliwiających odszukanie adresata;
iv. uporczywe i powtarzające się odstępowanie przez Klienta od umowy na zasadach określonych
w § 9 niniejszego Regulaminu, jeżeli odstąpienie nie jest uzasadnione
niemożnością jego realizacji przez Devanlay zgodnie z treścią zamówienia.
9. O zamiarze zablokowania Konta Klienta Klient zostanie powiadomiony na adres
poczty elektronicznej aktualnie zarejestrowany w E-Sklepie. Zablokowanie konta
zgodnie z postanowieniem ustępu poprzedzającego, oznacza rozwiązanie umowy z
Klientem o świadczenie usług drogą elektroniczną w trybie natychmiastowym.
10. W przypadku zablokowania konta Klienta zgodnie z ust. 8-9 powyżej,
niezrealizowane zamówienia złożone przez tego Klienta zostają anulowane przez
Devanlay. Anulowanie następuje w ciągu 1 dnia od zablokowania Konta Klienta. W
takim wypadku, jeżeli zapłata za zamówienie została już dokonana, Devanlay
zwróci Klientowi całość zapłaconej kwoty. Zwrot nastąpi zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa.
Artykuł 4 – Składanie zamówień
1. Klient może składać zamówienia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
2. Złożenie zamówienia jest traktowane jako kierowanie przez Klienta do Devanlay oferty na
zawarcie Umowy Sprzedaży Towaru opisanego w zamówieniu.
3. Składanie zamówienia poprzez rejestrację (Zakupy z Rejestracją) oznacza, że Klient składa
zamówienie po zalogowaniu się do E-Sklepu, poprzez dodanie Towaru do koszyka i
wskazanie metody płatności i Dostawy oraz danych niezbędnych do wystawienia
faktury VAT, jeśli o jej wystawienie zawnioskował, jak również ewentualnych
uwag do zamówienia, dotyczących adresu dostawy. Jeżeli Klient nie poda
wszystkich wymaganych informacji, nie będzie mógł złożyć zamówienia. Przed dokonaniem
zamówienia Klient jest informowany o łącznej cenie za wybrane Towary, Dostawie,
jak również o ewentualnych dodatkowych kosztach, jakie Klient jest zobowiązany
ponieść na podstawie Umowy Sprzedaży. W przypadku dostawy do Paczkomatu InPost Klient
musi również podać numer telefonu komórkowego lub adres e—mail, na który
zostanie wysłana informacja o możliwości odbioru Towaru.
4. Składanie zamówienia bez rejestracji (Zakupu bez Rejestracji) oznacza, że Klient składa
zamówienie poprzez dodanie Towaru do koszyka i zaznacza opcję “Zamów” wskazując
metodę płatności, Dostawy oraz innych niezbędnych danych do zawarcia umowy,
takich jak: imię, datę urodzenia, płeć, numer telefonu, adres, e-mail, dane
niezbędne do wystawienia faktury VAT, jeśli zostało złożone takie żądanie, jak
również ewentualne uwagi do zamówienia, dotyczące adresu dostawy. Jeżeli Klient
nie poda wszystkich wymaganych informacji, nie będzie mógł złożyć zamówienia. W
przypadku dokonywania Zakupów bez Rejestracji, Klient jest obowiązany
przeczytać i zaakceptować Regulamin E-Sklepu, jak również wyrazić zgodę na
przetwarzanie jego danych osobowych. Po dokonaniu zamówienia, Devanlay prześle
na wskazany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie zamówienia. W przypadku
Dostawy do Paczkomatu InPost Klient musi również podać numer telefonu
komórkowego lub adres e—mail, na który zostanie wysłana informacja o możliwości
odbioru Towaru.
5. Proces zamówienia kończy się zarówno dla Zakupu z Rejestracją jak i Zakupu bez
Rejestracji z chwilą zaznaczenia opcji „Potwierdź zamówienie i zapłać”. Ta
czynność potwierdza złożenie zamówienia.
6. Następnie Klient na adres e-mail podany uprzednio w formularzu rejestracyjnym w E-Sklepie
(Zakupy z Rejestracją) albo podczas składania zamówienia (Zakupy bez
Rejestracji) otrzyma na swój adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia do
realizacji, wraz z linkiem do bieżącego Regulaminu, który określa warunki i
zasady Umowy Sprzedaży i jest jej integralną częścią, a w następnej kolejności
zindywidualizowany numer zamówienia („Kod Zamówienia”), którego podanie
umożliwia m.in. ustalenie stanu realizacji zamówienia. Informacja o przyjęciu
zamówienia do realizacji nie oznacza akceptacji zamówienia przez Devanlay, jest
ona jedynie potwierdzeniem, że Devanlay otrzymał zamówienie Klienta. W dalszej
kolejności Devanlay potrzebuje odpowiedniego czasu na przetworzenie zamówienia
i przygotowanie Towaru do wysyłki. Klient otrzyma od Devanlay wiadomość SMS,
która będzie zawierać informację, że zamówienie zostało zaakceptowane wraz z
danymi przesyłki ("Potwierdzenie wysyłki"), który stanowi
oświadczenie Devanlay o przyjęciu oferty, o której mowa w Artykule 4 ust. 3 i 4
powyżej. Z chwilą otrzymania przez Klienta Potwierdzenia wysyłki zostaje
zawarta Umowa Sprzedaży. Umowa Sprzedaży dotycząca zakupu danego Towaru ma
charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem
spełnienia świadczenia związanego z zakupem Towarow w E-Sklepie jest adres
dostawy wskazany przez Klienta.
7. Dyspozycję płatności należy zrealizować bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W przypadku
nieotrzymania płatności na rachunek Devanlay lub podmiotów pośredniczących w
transakcji (serwis PayU), zamówienie nie jest uznawane za prawidłowo złożone,
umowa nie zostanie zawarta, a zamówienie nie zostanie zrealizowane. W takiej
sytuacji można powtórnie złożyć zamówienie.
8. Po kliknięciu przycisku „Potwierdź zamówienie i zapłać”, Klient wybiera jedną z
aktualnie dostępnych metod płatności znajdujących na stronie
lacoste.pl w zakładce „Formy płatności” oraz widocznych w trakcie składania
zamówienia,:
i. poprzez serwis PayU,
ii. poprzez serwis PayPal
9. Devanlay zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobów dostawy oraz form płatności w
stosunku do Klienta, który ma więcej niż dwa zmówienia oczekujące na odbiór we wskazanym
Paczkomacie InPost lub za pośrednictwem kuriera;
10. Zarówno w przypadku Zakupów z Rejestracją jak i Zakupów bez Rejestracji, po zawarciu
Umowy Sprzedaży, Devanlay potwierdza Klientowi jej warunki, wysyłając je na
adres e-mail Klienta wskazany przez Klienta podczas Rejestracji (Zakupy z
Rejestracją) lub składania zamówienia (Zakupy bez Rejestracji).
11. Na każdym etapie składania zamówienia, do czasu dokonania płatności, można
anulować zamówienie zaprzestając przechodzenia kolejnych kroków i wychodząc z
podstrony służącej do składania zamówień. Zamówienie, którego proces składania
nie zostanie doprowadzony przez Klienta do końca nie zostanie zrealizowane.
12. Zamówienie Klienta jest również rejestrowane i przechowywane przez system Devanlay.
Dokumenty księgowe potwierdzające Umowę Sprzedaży dokonaną za pośrednictwem
naszego serwisu są przechowywane przez okres 5 lat.
13. Devanlay może kontaktować się z Klientem na podany przez Klienta adres e-mail lub
telefonicznie, na wskazany przez Klienta nr telefonu kontaktowego, w celu
wyjaśnienia wątpliwości, potwierdzenia złożenia zamówienia lub w innych
kwestiach związanych z realizacją zamówienia.
Artykuł 5 – Płatności
1. Ceny Towarów dostępnych w E-Sklepie są podane w PLN i zawierają podatek VAT. Ceny
nie zawierają informacji dodatkowych kosztach (np. kosztach Dostawy i innych),
które mają być poniesione przez Klienta w związku z Umową Sprzedaży. Podczas
wyboru metody Dostawy do czasu złożenia zamówienia Klient będzie poinformowany
o dodatkowych kosztach, z zastrzeżeniem artykułu 6 ust. 14. Cena każdego Towaru
jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Klienta.
2. W przypadku Zakupów z Rejestracją Klient może dokonać zapłaty wybierając jedną z
aktualnie dostępnych opcji płatności znajdujących się na stronie lacoste.pl w zakładce „Formy płatności” oraz widocznych w trakcie składania zamówienia. Klient jest każdorazowo informowany na stronie
lacoste.pl, która z opcji płatności jest aktualnie dostępna.
3. W przypadku Zakupów bez Rejestracji Klient może zapłacić jedynie przed odbiorem
Towaru - przelewem bankowym lub kartą kredytową wskazywaną każdorazowo przez
Devanlay na stronie lacoste.pl, jednym z systemów płatności elektronicznych
akceptowanych w danym momencie przez Devanlay. W tym przypadku realizacja
zamówienia nastąpi po otrzymaniu przez Devanlay potwierdzenia poprawnego
wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności.
4. Devanlay akceptuje system płatności PayU obsługiwany przez PayU SA z siedzibą w Poznaniu
60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza,
nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług
płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości
opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON
300523444 (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po
przesłaniu Klientowi przez Devanlay potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu
przez Devanlay informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Klienta).
5. Devanlay
zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów, do wprowadzania i anulowania
promocji, do wprowadzania nowych Towarów jak również do dokonywania zmian w
zakresie asortymentu Towarów. Wszystkie zamówienia dokonane przed datą
wprowadzenia wskazanych wyżej zmian będą realizowane na dotychczasowych
zasadach.
6. Promocje
w E-Sklepie nie łączą się, chyba, że przepisy promocji stanowią inaczej.
7. Tylko
w przypadku Zakupów z Rejestracją, Klient może skorzystać́ z kodu rabatowego
otrzymanego od E-Sklepu lub od innego podmiotu, który dokonał dla swoich
klientów zakupu kodów rabatowych upoważniających do otrzymania rabatu w
E-Sklepie. Kody rabatowe posiadają okres ważności, w czasie którego Klient
może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być łączony z
żadnym innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, chyba że regulamin danej
promocji stanowi inaczej. Po upływie daty ważności kodu rabatowego,
skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
Artykuł 6 – Daty realizacji i Dostawy
1.
Zamówienia są realizowane pod warunkiem otrzymania płatności przez E-Sklep. Klient może korzystać z następujących opcji Dostawy poprzez dokonanie wyboru jednej z aktualnie dostępnych opcji, które są podane na stronie lacoste.pl:
a.
adres podany przez Klienta w w formularzu rejestracyjnym (Zakupy z Rejestracją) albo podany przy składaniu zamówienia (Zakupy bez Rejestracji)
b.
Paczkomat InPost na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
Klient jest każdorazowo informowany na stronie lacoste.pl o opcjach dostawy Towarów.
2. Towary mogą być dostarczane tylko na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej
3. Towary sprzedawane w sklepie internetowym są Towarami dostępnymi.
4. W wyjątkowych sytuacjach np. w przypadku równoczesnego złożenia zamówienia na ten
sam Towar przez wielu Klientów, może zdarzyć się, że Towar nie będzie dostępny.
W takiej sytuacji Klient zostanie poinformowany o braku możliwości
zrealizowania zamówienia i tym samym Umowa Sprzedaży nie będzie zawarta.
Devanlay zwróci Klientowi wszystkie płatności uzyskane od Klienta, zgonie z
przepisami prawa, w związku z konkretną Umową Sprzedaży, która nie doszła do
skutku.
5. W przypadku braku danego Towaru w magazynie lub niemożności zrealizowania
zamówienia z innego powodu, Klient zostanie poinformowany na adres e-mail lub
telefonicznie o problemach z realizacją zamówienia i możliwych rozwiązaniach.
Jeśli okaże się, że zamówienie nie będzie mogło być zrealizowane, Umowa
Sprzedaży nie będzie zawarta. W takiej sytuacji Devanlay zwróci Klientowi
wszystkie płatności uzyskane od Klienta, zgodnie z przepisami prawa, w związku
z konkretną Umową Sprzedaży, która nie doszła do skutku.
6. Towary będące przedmiotem Umowy Sprzedaży powinny być dostarczone bez wad.
7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie wskazanym odpowiednio w Artykule 5 punkcie
2 lub 3.
8. Dostawa Towaru następuje w ciągu 1-4 Dni roboczych od Potwierdzenia wysyłki.
9. Devanlay jest zobowiązany dostarczyć za pośrednictwem Dostawcy Towary zamówione przez Klienta, według wyboru Klienta dokonanego z aktualnie dostępnych opcji:
a. na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym (Zakupy z Rejestracją) albo
b. na adres podany przy składaniu zamówienia (Zakupy bez Rejestracji) albo
c. do Paczkomatu InPost
Klient jest zobowiązany do podania prawidłowego (aktualnego) i dokładnego adresu, pod który ma być dostarczony Towar, a także numeru telefonu do kontaktu w sprawie odbioru. W przypadku podania przez Klienta błędnego lub
niedokładnego adresu, Devanlay w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu Towaru, jeżeli z powyższego powodu pomimo dochowania przez Devanlay i firmę kurierską należytej staranności dostarczenie Towaru lub dostarczenie go w terminie okaże się niemożliwe.
10. W dniu wysyłki Towarów, Klient zostanie o tym poinformowany przez e-mail.
11. Klient obowiązany jest zbadać dostarczone Towary w odpowiednim czasie i w sposób
przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju w obecności pracownika Dostawcy. W
przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki, Klient jest uprawniony,
by żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.
12. Devanlay
dołączy do każdej przesyłki paragon, jako dowód zapłaty. Na żądanie Klienta i
po przekazaniu niezbędnych danych Devanlay wystawi fakturę VAT i załączy ją do
przesyłki, z zastrzeżeniem Artykułu 4 punkt 7 niniejszego Regulaminu. Devanlay
nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych Klienta.
13. Koszt Dostawy Towaru ponosi Klient, jeśli wartość zamówienia nie przekracza 300 PLN i
jest on doliczany do wartości zamówienia Klienta. Koszt ten jest wskazywany
Klientowi przed złożeniem przez niego zamówienia. Na stronie lacoste.pl mogą
pojawiać się okresowo informacje czy promocje, że koszt dostawy uregulowany
inaczej niż w niniejszym Regulaminie i w takiej sytuacji Klient jest związany
aktualnym komunikatem na stronie internetowej.
14. W związku z realizacją zamówienia do Klienta wysyłana jest na adres e-mail
komunikacja dotycząca bieżącego przebiegu składania i realizacji zamówienia
(status zamówienia). W ramach tej komunikacji Devanlay może wysyłać informację
o nieukończonym zamówieniu oraz – po zrealizowaniu zamówienia – Devanlay wysyła
do Klienta podziękowania za skorzystanie z oferty Devanlay.
15. Na odbiór Towaru w przypadku Paczkomatu InPost Klient ma 2 dni.
Artykuł 7 - Rękojmia
1. Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych, przy czym Devanlay jest odpowiedzialny
względem Klienta, jeśli Towar ma wadę (rękojmia).
2. W przypadku, gdy Towar ma wadę, Klient jest uprawniony:
a) złożyć oświadczenie w przedmiocie obniżenia ceny albo odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
chyba że Devanlay niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta
wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Devanlay
albo Devanlay nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub
usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Devanlay usunięcia
wady, żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób
wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w
porównaniu ze sposobem proponowanym przez Devanlay. Przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie
stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie
narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Devanlay jest
obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym
czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Devanlay może odmówić
zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową
Sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w
porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową
Sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi
Devanlay.
3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar
wadliwy na adres Devanlay. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt
dostarczenia pokrywa Devanlay.
4. Devanlay odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed
upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub
wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten
nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W
tym terminie Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży lub złożyć oświadczenie o
obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na
wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy Sprzedaży lub
złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego
upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.
5. Jeśli zakupiony Towar ma wadę, Klient będący Konsumentem może złożyć reklamację na
podstawie kodeksu cywilnego (art. 556 i nast. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964
roku Kodeks cywilny (Dz.U. z 1964, Nr 16, poz. 93, z późniejszymi zmianami).
Roszczenie może być złożone na podstawie rękojmi za wady. Konsumenci mają prawo
do bezpłatnej naprawy lub wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu produktu w
przypadku ich wadliwości. Prawa te odnoszą się do wad, które pojawiły się w
okresie 2 lat od dnia dostarczenia Towaru (-ów). Nie jest konieczne
przedstawianie paragonu. W wyżej wymienionym terminie Konsument może, zamiast
zaproponowanego przez Devanlay usunięcia wady, żądać wymiany rzeczy na wolną od
wad (jeśli jest dostępna) albo zamiast wymiany rzeczy, żądać usunięcia wady
chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową Sprzedaży sposób wybrany
przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w
porównaniu ze sposobem proponowanym przez Devanlay. Przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej
wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta
inny sposób zaspokojenia. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Devanlay w
terminie 14 dni. Aby złożyć reklamację, Konsument powinien zamówić kuriera,
który odbierze od niego paczkę. Zapłacona kwota, w razie uszkodzenia lub wady
Towaru, o ile ta rzeczywiście istnieje, zostanie zwrócona w całości, łącznie z
kosztami dostawy wysłania produktu i kosztem wysyłki tego produktu do Devanlay
(o ile jest to sposób wysyłki dostępny na stronie lacoste.pl). Zwrotu dokonamy,
używając tego samego sposobu płatności, który Konsument wybrał przy zapłacie za
produkt, chyba że wyraźnie wskazał inny sposób zwrotu środków i ile jest to
możliwe technicznie, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla
Konsumenta.
Artukuł 8 – Procedura reklamacji
1. Wszelkie reklamacje dotyczące Towarów, jak również przebiegu realizacji zamówienia
Klienta a także wszelkie problemy z odbiorem przesyłki zwrotnej należy składać
e-mailem na adres info@lacoste.pl
2. W przypadku reklamacji drogą pocztową, należy wskazać przyczyny reklamacji, opis
problemu oraz informacje niezbędne do zidentyfikowania zamówienia i odesłać na
adres: E-Sklep Devanlay Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-273
Warszawa), ul. Muszkieterów 15C C1-C2.
3. W przypadku złożenia reklamacji, Klient powinien odesłać wadliwy Towar do
Devanlay. Devanlay nie przewiduje możliwości składania reklamacji poprzez
przekazanie Towaru do Salonu Devanlay.
4. Devanlay umożliwia Klientom składającym reklamację, odesłanie wadliwego Towaru za
pośrednictwem Dostawcy. Darmowe odesłanie Towaru do Devanlay jest możliwe po
uprzednim skontaktowaniu się z infolinią Devanlay [Biuro Obsługi Klienta
Devanlay] pod numerem telefonu +48 947 213 853 i złożeniu tam
dyspozycji zamówienia kuriera wraz z podaniem danych adresowych, skąd kurier
powinien odebrać przesyłkę z reklamowanymi Towarami.
5. Devanlay
jest zobowiązany poinformować Klienta o swojej opinii w zakresie reklamacji
Towaru lub wykonania Umowy Sprzedaży w ciągu 14 dni od daty otrzymania
reklamacji Klienta.
6. Reklamacja
może być również zgłoszona przez Klienta w związku z korzystaniem z
nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Devanlay. Klient
może przesłać reklamację w formie elektronicznej na adres info@lacoste.pl
Reklamacja powinna zawierać opis problemu. Odpowiedź Devanlay na reklamację
powinna być sporządzona niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni.
Artykuł 9 – Prawo do
odstąpienia
A. Ustawowe prawo odstąpienia
1. Klient będący Konsumentem ma prawo, bez podawania przyczyny, do odstąpienia od Umowy
Sprzedaży w terminie 30 dni od daty, w której wszedł on w fizyczne posiadanie
Towarów lub osoba trzecia, inna niż kurier i wskazana przez niego, weszła w
fizyczne posiadanie Towaru.
2. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży oznacza, że Umowa Sprzedaży uważana jest jakby nigdy nie
została zawarta.
3. Jeśli Klient będący Konsumentem złoży oświadczenie w przedmiocie odstąpienia od Umowy
Sprzedaży przed akceptacją przez Devanlay oferty Klienta, oferta przestaje
wiązać.
4. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Devanlay o
swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w drodze jednoznacznego
oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
Devanlay nie przewiduje możliwości korzystania z prawa odstąpienia od umowy
poprzez przekazanie Towaru lub oświadczenia do Salonu Devanlay.
5. Klient może wypełnić i przesłać online formularz odstąpienia od Umowy Sprzedaży, który
jest dostępny pod adresem: lacoste.pl/zwroty/.Jeżeli Klient skorzysta z tej
możliwości, Klientowi zostanie niezwłocznie przesłane potwierdzenie otrzymania
informacji o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży pocztą elektroniczną. Klient może
także przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną.
6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał
informację dotyczącą wykonania przysługującego Klientowi prawa odstąpienia od
umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
7. W przypadku zwrotu Towarów za pośrednictwem Dostawcy, należy skontaktować się z
Devanlay, korzystając z formularza internetowego lub telefonicznie pod numerem
+48 947 213 853, aby umówić się na odbiór Towaru od Klienta będącego
Konsumentem tj. złożyć dyspozycję zamówienia kuriera i podać dane adresowe,
skąd kurier powinien odebrać przesyłkę z Towarami. Towar powinien być odesłany
w tym samym opakowaniu, w jakim został otrzymany na adres: E-Sklep Devanlay
Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-273 Warszawa), ul. Muszkieterów
15C hala C1-C2.
8. Jeżeli Klient będący Konsumentem nie skorzysta z bezpłatnej opcji zwrotu Towaru, musi
sam ponieść koszty przesyłki oraz ponosi koszty i ryzyko zwrotu Towarów.
9. Devanlay ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty
otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży zwrócić Klientowi
będącemu Konsumentem wszelkie płatności dokonane przez niego, w tym koszty
Dostawy Towaru do niego z zastrzeżeniem ust. 8 powyżej. Devanlay może wstrzymać
zwrot kwot zapłaconych przez Klienta będącego Konsumentem do czasu otrzymania
zwrotu Towaru lub doręczenia przez Klienta będącego Konsumentem dowodu wysłania
Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
10. Klient będący Konsumentem powinien zwrócić Towary do Devanlay niezwłocznie, jednak nie
później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy wysłać Towar na adres Devanlay przed
upływem tego terminu.
11. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia
charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
12. Devanlay dokona zwrotu płatności korzystając z tej samej metody, jakiej użył Klient
będący Konsumentem w pierwotnej transakcji chyba, że wyraźnie zgodził się on na
inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z żadnymi kosztami dla niego. W żadnym
razie nie poniesie on żadnych kosztów zwrotu pieniędzy, z zastrzeżeniem, że
Devanlay nie będzie w takim przypadku zobowiązany do pokrycia opłat bankowych
uiszczonych przez Klienta będącego Konsumentem przy dokonywaniu początkowej
płatności. Jeżeli rachunek bankowy Klienta będącego Konsumentem jest prowadzony
w określonej walucie, a płatność i zwrot są dokonywane w innej walucie,
Devanlay nie odpowiada za żadne straty poniesione w związku z operacją
przewalutowania wykonywaną przez bank Klienta będącego Konsumentem w
odniesieniu do zwracanej kwoty.
13. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w
odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym
opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po Dostawie.
B. Umowne prawo odstąpienia – Zwroty
1. Poza prawem Konsumentów do odstąpienia od Umowy Sprzedaży opisanym w punkcie A
wyżej, Klient (niezależnie od tego, czy jest Konsumentem czy też nie) ma prawo
odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od Potwierdzenia wysyłki przez Devanlay.
W tym celu należy wypełnić przesłać online formularz odstąpienia od Umowy
Sprzedaży, który jest dołączony w wersji papierowej do każdego zamówienia.
Zwrotu Towaru wraz z wypełnionym formularzem w wersji papierowej Klient
dokonuje: za pośrednictwem kuriera na adres E-Sklep Devanlay Polska Sp. z o.o.
z siedzibą w Warszawie (02-273 Warszawa), ul. Muszkieterów 15C hala C1-C2;
2. Umowne prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży będzie miało zastosowanie tylko do
Towarów, które zostaną zwrócone w tym samym nienaruszonym stanie. Devanlay
zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu produktów wysłanych lub
przekazywanych po terminie na zwrot lub Towarów, które nie są w takim samym
stanie, w którym zostały otrzymane. W takiej sytuacji nie zostanie dokonany
zwrot pieniędzy.
3. W przypadku umownego odstąpienia od niniejszej Umowy Sprzedaży, Devanlay zwróci
Klientowi wszystkie otrzymane od niego wpłaty, używając tego samego sposobu
płatności, który wybrał przy zapłacie za Towar, chyba że wyraźnie wyraził zgodę
na inny sposób zwrotu środków, co nie generuje żadnych dodatkowych kosztów dla
Klienta.
4. Zwrot Towaru może być dokonany na koszt Klienta lub Klient może skorzystać z darmowego odesłania Towaru do Devanlay poprzez Szybka paczka (klient otrzymuje etykietę nadania wraz z zamówieniem) lub poprzez Szybkie zwroty InPost podając numer zamówienia
5. W przypadku umownego odstąpienia od niniejszej Umowy Sprzedaży i wyboru darmowego sposobu zwrotu, zwrot środków nastąpi bez zbędnej zwłoki, a w każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Devanlay zwracanego Towaru od Klienta.
Artykuł 10 – Bezpłatne usługi elektroniczne
1. Devanlay świadczy 24 godziny dziennie, 7 dni w tygodniu następujące bezpłatne usługi
elektroniczne:
a. Newsletter;
b. Konto Klienta wskazana z Artykule 3 Regulaminu;
c. Formularz Kontaktowy,
d. Push.
2. Devanlay zastrzega prawo do wyboru i zmiany formy, rodzaju, sposobu i czasu dostępu do
wybranych usług. Klient będzie poinformowany w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
3. Dzięki usłudze Newsletter Klient będzie otrzymywać za pośrednictwem wiadomości e-mail
lub sms informacje o nowych usługach lub produktach ofertowanych przez
Devanlay. Newsletter będzie wysyłany przez Devanlay do tych Klientów, którzy
posiadają subskrypcję.
4. Aby aktywować usługę Newsletter podczas Rejestracji zaznacza odpowiednie pole w
formularzu rejestracyjnym w celu subskrypcji usługi Newsletter.
Usługa Newsletter może zostać również uruchomiona, jeśli Klient wpisze swój adres e-mail wykorzystując
formularz aplikacyjny dostępny na stronie E-Sklepu (link https://www.lacoste.pl/newsletter-form). Po wysłaniu wypełnionego formularza aplikacyjnego, Klient otrzyma od Devanlay potwierdzenie w formie wiadomości
e-mail na adres podany w formularzu. Z tą chwilą umowa na świadczenie usługi Newsletter drogą elektroniczną jest zawarta.
5. Subskrypcja Newsletter jest dobrowolna i nieodpłatna. Usługa Newsletter świadczona jest przez czas nieoznaczony. Klient może w każdym czasie zrezygnować z usługi Newsletter. W celu wyrejestrowania się, Klient wedle własnego wyboru może kliknąć na link zamieszczonego w e-mailu wysłanym w ramach usługi Newsletter
lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
6. Newsletter zawiera w szczególności: informację o nadawcy, wypełnione pole “temat” określające treść przesyłki oraz informację o możliwości i sposobie rezygnacji z nieodpłatnej usługi Newsletter.
7. Usługa Formularz Kontaktowy daje Klientowi możliwość wysyłania wiadomości do Devanlay
przez formularz dostępny na stronie E-Sklepu.
8. Klient ma prawo do wypisania się w każdym czasie z usługi Formularz Kontaktowy poprzez
przesłanie wiadomości do Devanlay.
9. Devanlay może prezentować użytkownikom strony lacoste.pl na podstawie ich zainteresowań
informacje i oferty Devanlay (Push). Te indywidualne propozycje Towarów są
przesyłane niezależnie od tego, czy Klient zarejestrował się do Newsletter, czy
nie. W celu wyboru indywidualnych propozycji Towarów, Devanlay wykorzystuje,
głównie dotychczasowe dane zakupów i dane dotyczące zainteresowań, na podstawie
których określone zostały zainteresowania Klienta określonymi Towarami, przy
uwzględnieniu podanych przez niego zainteresowań i preferencji oraz jego danych
profilu. Jeżeli Klient nie chce otrzymywać od nas indywidualnych propozycji
Towarów, może w każdej chwili dezaktywować tę usługę:
a. W
przypadku, gdy Klient nie chce otrzymywać od Devanlay indywidualnych propozycji
produktów pocztą elektroniczną, może w każdej chwili zrezygnować z tej usługi w
dowolnej formie, np. pocztą elektroniczną, bez ponoszenia kosztów poza kosztami
przekazania informacji według taryf podstawowych (np. koszty połączenia z
Internetem, opłaty pocztowe). Oczywiście w każdej wiadomości e-mail dostępny
jest link do rezygnacji.
b. W przypadku, gdy Klient nie chce otrzymywać od Devanlay indywidualnych propozycji
Towarów za pomocą usługi Push, może w każdej napisać do Devanlay na adres
Devanlay Polska sp. z o.o., ul. Złota 59, 00-120 Warszawa lub info@lacoste.pl z
wnioskiem o dezaktywację tej funkcji, co zostanie uczynione bez zbędnej zwłoki.
10. W przypadku działania przez Klienta na szkodę Devanlay lub innych Klientów,
naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, Devanlay
zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu wszystkich nieodpłatnych usług
elektronicznych opisanych powyżej. Zablokowanie nieodpłatnych usług z przyczyn
wymienionych wyżej trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii
stanowiącej podstawę zablokowania dostępu. Devanlay zawiadamia Klienta o
zablokowaniu nieodpłatnych usług przez e-mail podany przez Klienta w formularzu
rejestracyjnym.
Artykuł 11 – Odpowiedzialność Klienta
1. Treści zamieszczone przez Klienta nie wyrażają poglądów Devanlay i nie mogą być
utożsamiane z jego działalnością. Podczas zamieszczania treści Devanlay
powinien być rozumiany jedynie jako podmiot zapewniający odpowiednie zasoby
teleinformatyczne. Devanlay nie powinien być utożsamiany z dostawcą treści.
2. Klient oświadcza, że:
a. jest uprawniony do korzystania z praw autorskich, praw własności intelektualnej
i/lub związanych z nimi praw do – odpowiednio - utworów, przedmiotów praw
własności przemysłowej (np. znaki towarowe) i/lub przedmiotów praw pokrewnych,
które składają się na treści Klienta;
b. dane osobowe, wizerunek oraz informacja dotycząca osób trzecich zostały udostępnione
w zakresie usług, o których mowa w Artykule 10 w sposób legalny, dobrowolny
oraz za zgodą osób, których one dotyczą;
c. zgadza się na dostęp do udostępnionych treści przez innego Klienta i Devanlay, jak
również upoważnia Devanlay do korzystania z nich bezpłatnie zgodnie z
niniejszym Regulaminem;
d. wyraża zgodę na dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i
prawach pokrewnych.
3. W odniesieniu do usług elektronicznych opisanych w Artykule 10, Klient nie jest
upoważniony do publikowania:
a. danych osobowych osób trzecich i do przekazywania zdjęć osób trzecich bez uzyskania w
sposób legalny ich uprzedniej zgody
b. reklam i/lub promocyjnych treści.
4. Devanlay nie kontroluje treści zamieszczanych na bieżąco.
5. W przypadku gdy Klient, inna osoba lub podmiot uzna, że opublikowana w E-Sklepie
treść narusza ich prawa, prawa osobiste, dobre praktyki, uczucia, moralność,
przekonania, zasady uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem
lub zobowiązania, powinien zawiadomić Devanlay o domniemanym naruszeniu. Po
otrzymaniu zawiadomienia Devanlay podejmie działania zmierzające do wykreślenia
naruszającej prawa treści ze strony E-Sklepu.
6. Devanlay będzie odpowiedzialny za udostępnianą przez Klienta treść tylko pod warunkiem,
że został powiadomiony o potencjalnym złamaniu praw, o czym mowa powyżej.
7. W czasie korzystania z usług elektronicznych, o których mowa w Artykule 10 Klient
nie może udostępniać treści, które w szczególności mogłyby:
a. posiadać charakter obraźliwy bądź stanowić groźbę skierowaną do innych osób, zawierałyby
słownictwo naruszające dobre obyczaje (np. poprzez użycie wulgaryzmów lub
określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe);
b. naruszać jakiekolwiek prawa osób trzecich, w tym prawa związane z ochroną praw
autorskich i praw pokrewnych, ochroną praw własności przemysłowej, tajemnicą
przedsiębiorstwa lub mające związek ze zobowiązaniami o zachowaniu poufności;
c. zostać zamieszczone w złej wierze;
d. pozostawać w sprzeczności z interesem Devanlay;
e. naruszać w inny sposób postanowienia Regulaminu, dobre obyczaje, przepisy obowiązującego
prawa, normy społeczne lub obyczajowe.
8. W przypadku otrzymania przez Devanlay powiadomienia o tym, że treść narusza,
prawa osobiste, dobre praktyki, uczucia, moralność, przekonania, zasady
uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub zobowiązania,
Devanlay zastrzega sobie prawo do modyfikowania lub usuwania treści
zamieszczanych przez Klientów w ramach korzystania przez nich z usług
elektronicznych opisanych w Artykule 10.
9. Klient upoważnia Devanlay do nieodpłatnego korzystania z treści zamieszczanych przez
Klienta na stronie E-Sklepu.
Artykuł 12 – Postanowienia końcowe
1. Devanlay ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy
Sprzedaży lub umowy o świadczenie usług elektronicznych, o których mowa w
Artykule 10, jednakże w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi
przedsiębiorcami, tj. osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami
organizacyjnymi niebędącymi osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność
prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową,
Devanlay ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody
i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego
przedsiębiorcą.
2. Treść Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub
pobranie w każdej chwili ze strony E-Sklepu.
3. W przypadku powstania sporu w związku z zawartą Umową Sprzedaży lub umowy o
świadczenie usług elektronicznych, o których mowa w Artykule 10, strony będą
dążyły do rozwiązania sporu polubownie. Prawo polskie jest prawem właściwym dla
rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu.
4. Devanlay zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Klient będzie
poinformowany o jakichkolwiek zmianach przez otrzymanie stosownej wiadomości na
stronie www.lacoste.pl. Klienci, którzy założyli
Konto Klienta będą poinformowani o zmianie Regulaminu i o możliwości jego
zaakceptowania podczas pierwszego logowania w E-Sklepie, zaczynając od daty
wejścia w życie nowego Regulaminu. Brak akceptacji Regulaminu jest równoznaczny
z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
5. Umowa Sprzedaży oraz umowy o świadczenie usług elektronicznych, o których mowa w
Artykule 10 są zawarte w języku polskim.
6. Devanlay informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych
sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do
tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów
uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w
szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji
Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony
Konkurencji i Konsumentów. Devanlay informuje, że pod adresem
http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego
systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na
szczeblu unijnym.
7. Polityka Prywatności stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
8. Regulamin wchodzi w życie w dniu 15.07.2025.