1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w akcji promocyjnej pod nazwą „OFERTA GWP DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW” (dalej: „Akcja Promocyjna”).
1.2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Devanlay Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000419724, z adresem do korespondencji: ul. Złota 59, 00-129 Warszawa (dalej: „Organizator” lub „Lacoste”).
1.3. Akcja Promocyjna jest przeprowadzana:
1.3.1. w stacjonarnych butikach Lacoste (dalej: „butiki”) znajdujących się na terytorium
Polski (w centrach handlowych: Arkadia, Złote Tarasy, Galeria Krakowska,
Westfield Mokotów, Silesia, Millenium, Manufaktura, Posnania, Wroclavia, Zielone
Arkady, Galeria Bałtycka) - w godzinach otwarcia poszczególnych stacjonarnych
butików Organizatora;
1.4. W Akcji Promocyjnej biorą udział produkty z kolekcji Lacoste Wiosna/Lato 2025. Oferta nie obejmuje już przecenionych produktów.
1.5. Akcja Promocyjna skierowana jest do uczestników Programu Lojalnościowego Lacoste (dalej: „Uczestnik”).
2. Zasady akcji promocyjnej
OFERTA GWP DLA ZAREJESTROWANYCH KLIENTÓW
2.1. Każdy Uczestnik, który w okresie trwania Akcji Promocyjnej dokona w butiku Lacoste zakupu produktów z kolekcji Wiosna/Lato 2025 za min. 600 zł otrzyma w prezencie kubek termiczny za 1 zł.
3. Czas trwania Akcji Promocyjnej
3.1. Akcja Promocyjna rozpoczyna się dnia 16.05.2025 roku. Z dniem rozpoczęcia Akcji Promocyjnej wchodzą w życie postanowienia niniejszego Regulaminu.
3.2. Akcja Promocyjna trwa do dnia 31.05.2025 roku włącznie, lub do wyczerpania zapasów oferowanych prezentów (kubków termicznych). Oferta nie obejmuje już przecenionych produktów.
4. Reklamacje dotyczące Akcji Promocyjnej
4.1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Akcji Promocyjnej przyjmowane będą przez Organizatora w trakcie
trwania Akcji oraz w terminie 30 dni od jej zakończenia. Reklamacje należy składać na adres korespondencyjny Organizatora z podaniem nazwy Akcji Promocyjnej. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Organizator ustosunkuje się do przedstawionych w reklamacji zarzutów pisemnie,
na adres korespondencyjny Klienta wskazany w treści reklamacji lub na wskazany przez Klienta adres e-mail - według wyboru Klienta.
4.2. Niezależnie od procedury wskazanej w pkt 4.1., Uczestnik może dochodzić roszczeń, zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa. Organizator nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Uczestnikom jeśli wynikają one z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
5. Reklamacjei zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej
5.1. Klient może wykonywać swoje uprawnienia z tytułu rękojmi za wady produktów zakupionych podczas Akcji
Promocyjnej w zakresie i terminach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
5.2. Zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej przyjmowane są zgodnie z zasadami zwrotów w Devanlay Polska sp. z o.o.
6. Postanowienia końcowe
6.1. Akcja Promocyjna nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi przeprowadzanymi przez Organizatora, w tym rabatami i innymi ofertami specjalnymi.
6.2. Regulamin Akcji Promocyjnej będzie dostępny w butikach stacjonarnych, sklepie internetowym w zakładce FAQ oraz w siedzibie Organizatora.
6.3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w celu zapewnienia bezpiecznego
funkcjonowania Akcji, zapobiegania nadużyciom, usunięcia niejasności, uproszczenia, wprowadzenia dodatkowych opcji lub istotnych potrzeb dotyczących Organizatora. Uprawnienia nabyte przez Uczestników przed dokonaniem zmiany regulaminu będą w pełni respektowane. Wszelkie zmiany regulaminu będą obowiązywały od dnia następnego po dniu przekazania informacji o zmianie Uczestnikom. Organizator poinformuje o zmianach regulaminu w ten sam sposób, w jaki opublikował informację o Akcji Promocyjnej.