{ "user": { "type": "identify", "data": { "id":"None", "user":{ "name": " ", "email": "", "signupDate": "", "permission": "no" } } }, "page": { "type": "page Viewed", "data": "" } }
  • PL

    Wybierz język

  • FAQ
    REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ "SALE DO -30% NA KOLEKCJĘ JESIEŃ/ZIMA"

    Rozwiń Zamknij

    REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ

    SALE DO -30% NA KOLEKCJĘ JESIEŃ/ZIMA

    1.     Postanowienia ogólne

    1.1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w akcji promocyjnej pod nazwą „SALE DO -30% NA KOLEKCJĘ JESIEŃ/ZIMA” (dalej: „Akcja Promocyjna”).

    1.2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Devanlay Polska Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000419724, z adresem do korespondencji: ul. Złota 59, 00-129 Warszawa (dalej: „Organizator” lub „Lacoste”).

    1.3. Akcja Promocyjna jest przeprowadzana:

    1.3.1.    w stacjonarnych butikach Lacoste (dalej: „butiki”) znajdujących się na terytorium Polski - w godzinach otwarcia poszczególnych stacjonarnych butików Organizatora;

    1.3.2.    w sklepie internetowym Lacoste (dalej: „sklep internetowy”), dostępnym pod adresem www.lacoste.pl.

    1.4. W Akcji Promocyjnej biorą udział produkty z kolekcji Lacoste Jesień/Zima 2025 oraz produkty ze stałej kolekcji. Oferta nie obejmuje już przecenionych produktów.

     

    2.     Zasady akcji promocyjnej

    SALE DO -30% NA KOLEKCJĘ JESIEŃ/ZIMA

    2.1. Każdy Uczestnik, który w okresie trwania Akcji Promocyjnej dokona w butiku Lacoste lub w sklepie internetowym zakupu oznaczonych produktów z kolekcji Jesień/Zima 2025 lub produktów ze stałej kolekcji otrzyma do 30% rabatu.

     

    3.     Czas trwania Akcji Promocyjnej

    3.1. Akcja Promocyjna rozpoczyna się dnia 11.12.2025 roku. Z dniem rozpoczęcia Akcji Promocyjnej wchodzą w życie postanowienia niniejszego Regulaminu.

    3.2. Akcja Promocyjna trwa odwołania lub do wyczerpania zapasów produktów objętych Akcją Promocyjną. Oferta nie obejmuje już przecenionych produktów.

     

    4.     Reklamacje dotyczące Akcji Promocyjnej

    4.1. Wszelkie reklamacje dotyczące przebiegu Akcji Promocyjnej przyjmowane będą przez Organizatora w trakcie trwania Akcji oraz w terminie 30 dni od jej zakończenia. Reklamacje należy składać na adres korespondencyjny Organizatora z podaniem nazwy Akcji Promocyjnej. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia. Organizator ustosunkuje się do przedstawionych w reklamacji zarzutów pisemnie, na adres korespondencyjny Klienta wskazany w treści reklamacji lub na wskazany przez Klienta adres e-mail - według wyboru Klienta.

    4.2. Niezależnie od procedury wskazanej w pkt 4.1., Uczestnik może dochodzić roszczeń, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Organizator nie wyłącza ani nie ogranicza uprawnień Uczestnikom jeśli wynikają one z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

     

    5.     Reklamacje i zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej

    5.1. Klient może wykonywać swoje uprawnienia z tytułu rękojmi za wady produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej w zakresie i terminach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.

    5.2. Zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej przyjmowane są zgodnie z zasadami zwrotów w Devanlay Polska Sp. z o.o.

     

    6.     Postanowienia końcowe

    6.1. Akcja Promocyjna nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi przeprowadzanymi przez Organizatora, w tym rabatami i innymi ofertami specjalnymi.

    6.2. Regulamin Akcji Promocyjnej będzie dostępny w butikach stacjonarnych, sklepie internetowym oraz w siedzibie Organizatora.

    6.3. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w celu zapewnienia bezpiecznego funkcjonowania Akcji, zapobiegania nadużyciom, usunięcia niejasności, uproszczenia, wprowadzenia dodatkowych opcji lub istotnych potrzeb dotyczących Organizatora. Uprawnienia nabyte przez Uczestników przed dokonaniem zmiany regulaminu będą w pełni respektowane. Wszelkie zmiany regulaminu będą obowiązywały od dnia następnego po dniu przekazania informacji o zmianie Uczestnikom. Organizator poinformuje o zmianach Regulaminu w ten sam sposób, w jaki opublikował informację o Akcji Promocyjnej.

    Informacje o produkcji oraz imporcie

    Rozwiń Zamknij

    TRWAŁA ELEGANCJA


    Elegancja wykracza poza styl.

    To sposób na życie.

    Wymaga podejścia, które zachęca nas do działania.

    Aby wspierać integrację.

    Aby promować równe szanse i tworzyć razem, na wspólnym gruncie.

    Elegancja wzywa nas do szacunku i ochrony.

    Od tego pokolenia... do następnego.


    DLA PLANETY

    Identyfikowalność, dobrostan zwierząt, zmniejszony ślad środowiskowy, odpowiedzialne materiały, materiały z recyklingu, skrawki tkanin z upcyklingu... Podążamy w kierunku bardziej zrównoważonego świata mody.

    Lepsze źródła bawełny

    Kraje uprawy bawełny wybrane przez Lacoste przestrzegają kryteriów społecznych i środowiskowych określonych w naszych specyfikacjach.

    Bawełna z upraw ekologicznych

    Wiele naszych produktów tekstylnych jest wytwarzanych z bawełny organicznej uprawianej bez dodatków chemicznych i gwarantowanej jako wolna od GMO.

    Bawełna z recyklingu

    Coraz więcej naszych produktów zawiera bawełnę z recyklingu, częściowo pochodzącą z naszych odpadów produkcyjnych, ograniczając w ten sposób produkcję surowców.


    Zobacz więcej szczegółów dotyczących produktów.

    Jak mogę skontaktować się ze sklepem Lacoste.pl?

    Rozwiń Zamknij

    W przypadku pytań dotyczących zamówień lub produktów można skontaktować się ze sklepem internetowym za pomocą formularza kontaktowego lub telefonicznie pod numerem +48 947 213 853 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.



    Dlaczego warto robić zakupy w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl?

    Rozwiń Zamknij

    Sklep internetowy Lacoste.pl jest jedynym oficjalnym kanałem sprzedaży najnowszych i oryginalnych kolekcji marki w Polsce. Zakupy w oficjalnym kanale sprzedaży gwarantują autentyczność zamówionych produktów, szybką dostawę oraz opiekę posprzedażową.



    Czy mogę robić zakupy na urządzeniu mobilnym w sklepie internetowym Lacoste.pl?

    Rozwiń Zamknij

    Tak, sklep Lacoste.pl jest dostosowany do urządzeń mobilnych i można z niego w pełni korzystać, zarówno przeglądając produkty, jak i finalizując zamówienie.

    Jak mogę wybrać rozmiar produktu?

    Rozwiń Zamknij

    Aby odpowiednio dobrać rozmiar produktu, możesz skorzystać z naszego przewodnika rozmiarów.

    Jak sprawdzić, czy dany produkt jest dostępny?

    Rozwiń Zamknij

    Jeśli produkt pojawia się na stronie, oznacza to, że jest dostępny, ale niekoniecznie w pożądanym wzorze lub kolorze. Uwaga – dodanie produktu do koszyka nie oznacza jego rezerwacji.

    Jak sprawdzić, czy w sklepie internetowym Lacoste.pl i sklepach stacjonarnych dostępny jest ten sam asortyment?

    Rozwiń Zamknij

    Tak, co do zasady zarówno sklep internetowy, jak i sklepy stacjonarne mają ten sam

    asortyment, który może wyprzedawać się nierównomiernie, co skutkuje różnicą w

    dostępności produktów.

    Jakie mam opcje dostawy w Lacoste.pl?

    Rozwiń Zamknij

    W sklepie internetowym Lacoste.pl możesz skorzystać z wysyłki kurierskiej GLS.

    Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie Lacoste.pl?

    Rozwiń Zamknij

    Aby złożyć zamówienie na stronie Lacoste.pl, dodaj produkt do koszyka (opcjonalnie

    najpierw zaloguj się na swoje konto użytkownika). Po przejściu do koszyka

    sprawdź, czy zamówienie jest zgodne, a następnie potwierdź lub podaj dane do

    wysyłki. W kolejnym kroku wybierz metodę płatności, dokonaj płatności i oczekuj

    na e-mail potwierdzający rejestrację zamówienia (to może potrwać do 20 minut)

    Czy mogę anulować już złożone zamówienie?

    Rozwiń Zamknij

    Jeśli zamówienie nie zostało opłacone, możesz je anulować, usuwając je z koszyka.

    Jednak jeśli zamówienie zostało opłacone, nie ma takiej możliwości.

    Czy mogę zmienić już złożone zamówienie?

    Rozwiń Zamknij

    Niestety, nie jest to możliwe. Jeśli zamówienie zostało opłacone i wprowadzone do systemu zamówień, nie można go już anulować.

    Jak mogę wiedzieć, że moje zamówienie zostało dostarczone?

    Rozwiń Zamknij

    Po złożeniu i opłaceniu zamówienia otrzymasz dwie wiadomości: potwierdzającą

    rejestrację nowego zamówienia oraz informację o rozpoczęciu realizacji.

    Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

    Rozwiń Zamknij

    Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, a następnie przejdź do zakładki "Moje

    konto". Po lewej stronie znajdziesz menu, z którego możesz wybrać zakładkę

    "Zamówienia". Tam znajdziesz szczegółowe informacje o swoim

    zamówieniu. O wszelkich zmianach w zamówieniu zostaniesz poinformowany drogą

    e-mailową.

    Czy w oficjalnym sklepie internetowym Lacoste.pl obowiązuje limit zakupów?

    Rozwiń Zamknij

    W sklepie internetowym Lacoste.pl nie ma limitu zakupów.




    Czy mogę rozpocząć zakupy na urządzeniu mobilnym i kontynuować na komputerze?

    Rozwiń Zamknij

    Możesz dodać swoje ulubione produkty do koszyka na urządzeniu mobilnym w dowolnym

    momencie, a następnie kontynuować zakupy na komputerze stacjonarnym, ale musisz

    być zalogowany na swoim koncie na obu urządzeniach.




    Jakie metody płatności mam do wyboru?

    Rozwiń Zamknij

    Płacąc za zakupy w sklepie internetowym Lacoste.pl, możesz wybrać płatność za pomocą

    PaybyLink lub kartą kredytową.

    Co zrobić, jeśli nie dokończyłem płatności?

    Rozwiń Zamknij

    Musisz ponownie zalogować się na swoje konto, wejść do koszyka i ponownie sfinalizować

    płatność.

    Jaki jest czas dostawy?

    Rozwiń Zamknij

    Standardowy czas dostawy nie powinien przekroczyć 2-4 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.



    Z uwagi na zwiększoną ilość zamówień w okresie przedświątecznym i wyprzedażowym czas realizacji może się wydłużyć. Przepraszamy za niedogodności.



    eButik Lacoste.pl zobowiązuje się niezwłocznie przekazać paczkę operatorowi kurierskiemu, ale nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje losowe powodujące przedłużenie się terminu dostawy.

    Jak mogę śledzić swoje zamówienie i dowiedzieć się o dacie dostawy?

    Rozwiń Zamknij

    W e-mailu informującym o wysyłce otrzymasz wszystkie szczegóły dotyczące

    śledzenia Twojej przesyłki.

    Skąd wysyłane są produkty Lacoste?

    Rozwiń Zamknij

    Produkty Lacoste są wysyłane z magazynu znajdującego się w Warszawie.

    Jaki jest adres do zwrotu?

    Rozwiń Zamknij

    Zwrot należy wysłać na następujący adres: Muszkieterów 15/15c, Hall C2, 02-273

    Warszawa.

    Czy produkt kupiony w sklepie Lacoste można zwrócić do sklepu internetowego Lacoste.pl?

    Rozwiń Zamknij

    Nie, nie ma możliwości zwrotu produktów zakupionych w sklepie stacjonarnym zgodnie z

    procedurą obowiązującą w sklepie internetowym.

    Kiedy otrzymam pieniądze za zwrócone towary?

    Rozwiń Zamknij

    Pieniądze za zwrócone towary otrzymasz natychmiast po zaakceptowaniu i przyjęciu zwrotu, ale nie później niż w ciągu 30 dni.

    Czy mogę wymienić produkt zakupiony w Lacoste.pl na inny rozmiar lub kolor?

    Rozwiń Zamknij

    Nie, wymiana produktu nie jest możliwa. Jeśli zależy Ci na innym rozmiarze lub

    kolorze, musisz zwrócić nieodpowiedni produkt i zamówić nowy w innym rozmiarze

    lub kolorze w osobnym zamówieniu.

    Czy zwracany towar musi mieć oryginalne opakowanie?

    Rozwiń Zamknij

    Tak, zwracane zamówienie powinno być zapakowane w oryginalne opakowanie, np. w

    przypadku butów – w karton. Opakowanie transportowe (karton) jest celowo

    dostosowane do wygodnej procedury zwrotu.

    Jak mogę zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl?

    Rozwiń Zamknij

    Aby zarejestrować się w sklepie internetowym Lacoste.pl, przejdź na stronę http://lacoste.pl/register i wypełnij dostępny formularz. Rejestrując się w

    sklepie Lacoste.pl, uzyskujesz najszybszy dostęp do wszystkich naszych promocji

    i specjalnych rabatów. Masz dostęp do historii swoich zamówień i możesz

    stworzyć własną listę życzeń oraz udostępniać ją rodzinie i znajomym. Sprawdź

    sam!

    Jakie dane muszę podać, aby założyć konto?

    Rozwiń Zamknij

    Aby założyć konto na stronie Lacoste.pl, musisz podać dane, które będą później

    niezbędne do realizacji zamówienia. Są to: imię, nazwisko, e-mail, województwo,

    kod pocztowy i data urodzenia (potrzebna do odzyskania hasła).

    Zapomniałem hasła – co dalej?

    Rozwiń Zamknij

    Przejdź do zakładki „Zapomniałeś hasła?”, znajdującej się pod polem logowania, wpisz

    swój adres e-mail i poczekaj na wiadomość z instrukcjami.

    Czy mogę zmienić dane podane podczas rejestracji?

    Rozwiń Zamknij

    Zaloguj się na stronie Lacoste.pl, a następnie przejdź do zakładki „Moje konto”.

    Wyświetli się formularz z Twoimi danymi osobowymi, gdzie możesz dokonać

    niezbędnych zmian. Nie zapomnij ich zapisać.

    Czy mogę robić zakupy w sklepie internetowym Lacoste.pl bez rejestracji?

    Rozwiń Zamknij

    Tak, w sklepie internetowym Lacoste.pl możesz dokonywać zakupów bez rejestracji.

    Jednak podczas finalizacji zamówienia musisz podać niezbędne dane do dostawy

    towaru.

    Jak zapisać się do newslettera?

    Rozwiń Zamknij

    Aby zamówić newsletter sklepu internetowego Lacoste.pl, wystarczy przejść na stronę

    sklepu i pozostawić swój adres e-mail w okienku „Dołącz do nas”. Subskrypcja

    naszego newslettera daje możliwość śledzenia najnowszych promocji i kolekcji

    dostępnych w naszym sklepie.

    Jak mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera?

    Rozwiń Zamknij

    Jeśli chcesz zrezygnować z subskrypcji newslettera, na dole każdego newslettera

    znajdziesz link „wypisz się z newslettera”, wystarczy kliknąć link i postępować

    zgodnie z instrukcjami. Rezygnacja z newslettera nie usuwa konta użytkownika.

    Konto zostało pomyślnie utworzone
    Dobrze
    Produkt został dodany do listy ulubionych

    Produkt został dodany do ulubionych, Można zobaczyć w moich ulubionych.

    powrót do pełnej listy
    Wybierz rozmiar i dodaj do ulubionych