REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ
SALE
DO -30% NA KOLEKCJĘ JESIEŃ/ZIMA
1.
Postanowienia
ogólne
1.1. Niniejszy Regulamin określa
zasady udziału w akcji promocyjnej pod nazwą „SALE DO -30% NA KOLEKCJĘ
JESIEŃ/ZIMA” (dalej: „Akcja Promocyjna”).
1.2. Organizatorem Akcji Promocyjnej
jest Devanlay Polska Sp. z o.o., wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod
numerem KRS 0000419724, z adresem do korespondencji: ul. Złota 59, 00-129
Warszawa (dalej: „Organizator” lub „Lacoste”).
1.3. Akcja Promocyjna jest
przeprowadzana:
1.3.1.
w
stacjonarnych butikach Lacoste (dalej: „butiki”) znajdujących się na terytorium
Polski - w godzinach otwarcia poszczególnych stacjonarnych butików
Organizatora;
1.3.2.
w
sklepie internetowym Lacoste (dalej: „sklep internetowy”), dostępnym pod
adresem www.lacoste.pl.
1.4. W Akcji Promocyjnej biorą udział
produkty z kolekcji Lacoste Jesień/Zima 2025 oraz produkty ze stałej kolekcji. Oferta
nie obejmuje już przecenionych produktów.
2.
Zasady
akcji promocyjnej
SALE DO -30% NA KOLEKCJĘ
JESIEŃ/ZIMA
2.1. Każdy Uczestnik, który w okresie
trwania Akcji Promocyjnej dokona w butiku Lacoste lub w sklepie internetowym
zakupu oznaczonych produktów z kolekcji Jesień/Zima 2025 lub produktów ze
stałej kolekcji otrzyma do 30% rabatu.
3.
Czas
trwania Akcji Promocyjnej
3.1. Akcja Promocyjna rozpoczyna się
dnia 11.12.2025 roku. Z dniem rozpoczęcia Akcji Promocyjnej wchodzą w życie
postanowienia niniejszego Regulaminu.
3.2. Akcja Promocyjna trwa odwołania
lub do wyczerpania zapasów produktów objętych Akcją Promocyjną. Oferta nie
obejmuje już przecenionych produktów.
4.
Reklamacje
dotyczące Akcji Promocyjnej
4.1. Wszelkie reklamacje dotyczące
przebiegu Akcji Promocyjnej przyjmowane będą przez Organizatora w trakcie
trwania Akcji oraz w terminie 30 dni od jej zakończenia. Reklamacje należy
składać na adres korespondencyjny Organizatora z podaniem nazwy Akcji Promocyjnej.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia.
Organizator ustosunkuje się do przedstawionych w reklamacji zarzutów pisemnie,
na adres korespondencyjny Klienta wskazany w treści reklamacji lub na wskazany
przez Klienta adres e-mail - według wyboru Klienta.
4.2. Niezależnie od procedury
wskazanej w pkt 4.1., Uczestnik może dochodzić roszczeń, zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa. Organizator nie wyłącza ani nie ogranicza
uprawnień Uczestnikom jeśli wynikają one z powszechnie obowiązujących przepisów
prawa.
5.
Reklamacje
i zwroty produktów zakupionych podczas Akcji Promocyjnej
5.1. Klient może wykonywać swoje
uprawnienia z tytułu rękojmi za wady produktów zakupionych podczas Akcji
Promocyjnej w zakresie i terminach określonych w powszechnie obowiązujących
przepisach prawa.
5.2. Zwroty produktów zakupionych
podczas Akcji Promocyjnej przyjmowane są zgodnie z zasadami zwrotów w Devanlay Polska
Sp. z o.o.
6.
Postanowienia
końcowe
6.1. Akcja Promocyjna nie łączy się z
innymi akcjami promocyjnymi przeprowadzanymi przez Organizatora, w tym rabatami
i innymi ofertami specjalnymi.
6.2. Regulamin Akcji Promocyjnej
będzie dostępny w butikach stacjonarnych, sklepie internetowym oraz w siedzibie
Organizatora.
6.3. Organizator zastrzega sobie
prawo do dokonywania zmian w Regulaminie w celu zapewnienia bezpiecznego
funkcjonowania Akcji, zapobiegania nadużyciom, usunięcia niejasności,
uproszczenia, wprowadzenia dodatkowych opcji lub istotnych potrzeb dotyczących
Organizatora. Uprawnienia nabyte przez Uczestników przed dokonaniem zmiany
regulaminu będą w pełni respektowane. Wszelkie zmiany regulaminu będą
obowiązywały od dnia następnego po dniu przekazania informacji o zmianie
Uczestnikom. Organizator poinformuje o zmianach Regulaminu w ten sam sposób, w
jaki opublikował informację o Akcji Promocyjnej.